ik heb een goed onderhouden crossmax ust set op het oog met de volgende omschrijving
Mavic Crossmax Bouwjaar 2002 kleur: zwart model: velgrem (laatste jaar dat ze nog geen sl en xl modellen hadden) het model met de platte spaken. de wielen zijn optisch in goede staat al zitten er aantal krassen op de spaken van het vervoer. De ceramische laag is intact op alle zijden behalve op het achterwiel aan de rechterkant, daar zitten 3-4 krasjes in. Naven lopen super mooi.
de krassen op de achterzijde zien er zo uit..
nu twee vragen: ten eerste UST dat is geschikt voor draadbanden? ten tweede is deze set nog interessant gezien de beschadeging en zoja wat zou deze set 'mogen' kosten?
alvast bedankt
crossmax ust
UST is compatible met zowel gewone banden en tubeless banden.
Geloof niet dat de krasjes hele grote problemen zullen opleveren. Het is natuurlijk wel een zwakkere plek in de ceramische laag.
Prijs, zal ik niets overzeggen, heb mijn crossmaxen XL te koop staan! Je woont 9 km van me vandaan, kom gerust eens kijken!
Geloof niet dat de krasjes hele grote problemen zullen opleveren. Het is natuurlijk wel een zwakkere plek in de ceramische laag.
Prijs, zal ik niets overzeggen, heb mijn crossmaxen XL te koop staan! Je woont 9 km van me vandaan, kom gerust eens kijken!
Canyon Endurace SLX DISC 8.0 Di2
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
Niner RLT 9 RDO
Grand Canyon SLX 9.0
SW Roubaix
SW Epic
- amclassic-fan
- Forum-lid HC