Quoten: Origineel geplaatst door Ultima op 24 Februari 2007
Gister heeft mn pa gebeld, duurt zeker nog 2/3 weken!Vindt het schandalig !
Kan ik weer 3 weken op die *** rollen gaan trainen, BAHRamonBij Salden moet je soms (heel) veel geduld hebben. Vorig jaar heb ik 7 weken (ipv de beloofde 3) op mijn Kuota gewacht. Toen ik de fiets dan eindelijk kon gaan ophalen stond ie daar met het verkeerde frame. Nog een geluk dat ik een foto had bijgevoegd toen ik hem bestelde. Na nog een 3 tal weken had ik dan de gevraagde fiets. Afmontage was ook niet vlekkeloos(krakend bracket, remblokjes slecht gemonteerd)
Bianchi Nirone met Ultegra Mix gekocht
Dit licht niet aan Salden in dit geval, ik weet niet wat zij hebben toegezegd uiteraard, maar er is al even bekend dat Bianchi bepaalde modellen niet op tijd kan leveren.
Een vriendin van mij heeft (elders) ook de Via Nirone besteld maar moet ook tot april wachten, en dat is nog de verwachting. Het is allemaal mooi spul maar qua levering blijven het italianen.....
Een vriendin van mij heeft (elders) ook de Via Nirone besteld maar moet ook tot april wachten, en dat is nog de verwachting. Het is allemaal mooi spul maar qua levering blijven het italianen.....
"Try not. Do or do not......there is no try"
Qua afmontage en slechte afwerking hoef ik me niet druk te maken. Zolang het materiaal goed is kan mijn pa het 100 nakijken. Hij kan de fiets weer vlekkenloos maken. Hij is namelijk een mekanieker geweest bij goede amateurclubs en de NL selectie. Vaker ook buitenland oa Italie, Belgie etc. moest hij heen.Verder vind ik het dan schandalig als ik een fiets (met duurdere onderelen) voor 1279 euro koop en dan nog niet goed in elkaar zit. Dat hoeven ze bij mij niet te flikken want dan zegt mijn vader matje wel wat anders. (Hij kent hem persoonlijk heel goed). Ook de makers daar (Piet) kent hij goed.Kun je me zeggen wanneer ze tot april moest wachten? Want tegen mij zeggen ze wel leuk 3 weken, maar dalijk is het ook gewoon tot April!Grtz
ram0n
ram0n
Was een weekje op Curaçao, dus vandaar de wat late reply
De wielen in mijn fiets zijn inderdaad Vista's. En bluebird; die woonkamer is inderdaad ook van mij. Mooie hippe stoeltjes hè
De wielen in mijn fiets zijn inderdaad Vista's. En bluebird; die woonkamer is inderdaad ook van mij. Mooie hippe stoeltjes hè