Geef hier je mening over wat je van het magazine vindt.

redactie Fiets

colnagog
Forum-lid

colnagog 17 feb 2007 17:50

Hee Big One! Hoest? Als ik nou dat gelul van jou eens in dichtvorm ga weergeven in de Fiets? Is de uitgave meteen 40 pagina's dikker, meer humor en uitaard kwalitatieve berichtgeving! Ik heb overwogen om te reageren maar dan moet ik opgeven wat ik heb en tja...... dat doe je niet zomaar!
Wie het laatst lacht is traag van begrip.......

colnagog
Forum-lid

colnagog 18 feb 2007 11:04

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 17 Februari 2007

GAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAAPPPPPPPP!!!
Een maandelijks collum van wat er allemaal voor geleuter op het Fietsforum plaats vind door: C/G en B/R fietsgoden. Maar ja ze kunnen ons niet betalen!
En tja dan moeten we dit forum opgeven want dan gaat alle tijd in dat ene collum zitten en hebben we nergens tijd meer voor. En dat zou een gemis voor het forum wezen.
Hoezo 40 pagina's? valt me een beetje van je tegen , had je toch op minimaal 80 geschat.

Wel ff nadenken he! 40 pagina's voor en 40 pagina's na de middag! Is toch 80 pagina's????

colnagog
Forum-lid

colnagog 19 feb 2007 22:46

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 18 Februari 2007

Oh! dan is het goed ik dacht al!

Met 80 pagina's kunnen wij beter ons eigen humoristische afzeik wielerblad gaan uitgeven! Hmmmmmm lijkt mij wel wat!

colnagog
Forum-lid

colnagog 20 feb 2007 22:05

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 20 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door Colnago/G op 19 Februari 2007

Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 18 Februari 2007

Oh! dan is het goed ik dacht al!

Met 80 pagina's kunnen wij beter ons eigen humoristische afzeik wielerblad gaan uitgeven! Hmmmmmm lijkt mij wel wat!

We beginnen eerst alle shimano rijders te bekeren tot echte Campa rijders toch? nou daar kunnen we zeker meer dan 80 pagina's vullen van voors en tegen over wel of geen shimano of wel of geen campa. Dat zal me een discussie worden nog dikker dan de bijbel!! en die is dik hoor! genoeg stof om te ouwehoeren dacht ik zo!! wat zullen we gaan vragen voor de eerste uitgaven 6 of 9.95 euro , want het mot wel zoden aan de dijk zetten. Mijn en jouw schoorsteen mot flink roken lijkt mij haha!

hahahahaha Dat is een goed plan! De eerste vijf uitgaves gaan over dit onderwerp. In de zesde zetten wij dan onze conclusie's. Keihard en medogenloos, immers ze willen toch altijd dat er een standpunt wordt ingenomen! Dat het een Campa moet worden is natuurlijk op voorhand al vast te stellen. Als we nu eens beginnen met 8,95 en voor de mensen die een jaarabonnement nemen een gratis gedragen zweetshirt. Maat L of XL (juist die van jou en mij) scheelt moeders weer was en maken we daar ook weer vrienden! Marketingplan heb ik wel op de plank dat is niet zo moeilijk. Eerste uitgave 1 april 2007!

Edwin
Admin

Gebruikersavatar Edwin 21 feb 2007 22:57

Aangezien dit al een tijdje nergens meer over gaat lijkt het me een mooi moment om af te sluiten.
Afbeelding | Afbeelding

Plaats reactie