Ik zoek nog een setje leuke snelspanners.
Heb je iets post even een foto (en een prijs en een mailadres).
Leuke snelspanners
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 12 Februari 2007
hoi ,
Zag op het ww forum nog 2 setjes M2 snelspanners te koop.
Greetz Rene
hoi ,
Zag op het ww forum nog 2 setjes M2 snelspanners te koop.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 12 Februari 2007
"en een prijs en een mailadres" dus de aanbieder mag wel het risico van privacy inbreuk en spam lopen, hij is fijn.........
Je mailt me maar als je nog iets bijzonders zoekt.
Hoi Sharkman , zijn die van mij al op de post gegaan?
Greetz Rene
"en een prijs en een mailadres" dus de aanbieder mag wel het risico van privacy inbreuk en spam lopen, hij is fijn.........
Je mailt me maar als je nog iets bijzonders zoekt.
Hoi Sharkman , zijn die van mij al op de post gegaan?
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless ![Mr. Green :mrgreen:](./images/smilies/icon_mrgreen.gif)
Nee, ik zit in Engeland en ik wil eerst twee stevige plaatjes karton regelen Snelspanners met een 90 graden bocht sluiten wat moeilijk...... vandaar
???? explain me please in personal mail ...Sluiten wat moeilijk...?
Rene
Nee, ik zit in Engeland en ik wil eerst twee stevige plaatjes karton regelen Snelspanners met een 90 graden bocht sluiten wat moeilijk...... vandaar
???? explain me please in personal mail ...Sluiten wat moeilijk...?
Rene
Hoeft niet hoor, die 90 graden duidden meer op de Nederlandse post die graag dingen verbuigt alvorens ze door je brievenbus te doen. Is me 1 keer met een pakket DT spaken gebeurd dus dat probeer ik liever te voorkomen.
Yep , nu ik het nog een keer lees snap ik het ......Misschien een sigarenkistje ? ipv karton...
Greetz rene
Nu nog een moderator die de vuile posts weghaald...thnx
Hoeft niet hoor, die 90 graden duidden meer op de Nederlandse post die graag dingen verbuigt alvorens ze door je brievenbus te doen. Is me 1 keer met een pakket DT spaken gebeurd dus dat probeer ik liever te voorkomen.
Yep , nu ik het nog een keer lees snap ik het ......Misschien een sigarenkistje ? ipv karton...
Greetz rene
Nu nog een moderator die de vuile posts weghaald...thnx
Sharkman you've got mail !
-
- Forum-lid
effe off-topic:
@Sharkman, heb jij m'n mails ontvangen i.v.m. stickers voor een setje wielen?on-topic:Heb best wel intresse als het wat is dus: you've got mail!
@Sharkman, heb jij m'n mails ontvangen i.v.m. stickers voor een setje wielen?on-topic:Heb best wel intresse als het wat is dus: you've got mail!
Nulla tenaci invia est via!