heb enkele maanden geleden de handschoenen"aquashield" van BBB gekocht en dit na een zeer positieve evaluatie in "ons" maandblad.
Maar na reeds éénmaal gebruikt te zijn komen de vingers van het membraam vast te zitten waardoor deze niet meer kunnen gebruikt worden voordat ze terug droog zijn en met behulp van de compressor terug op hun plaats zijn geblazen ,
heeft er hier iemand nog ervaring mee ?
ik heb ook een mail gestuurd naar de fabrikant om dit probleem te melden,
problemen handschoen BBB aquashield
-
- Forum-lid HC
Ik heb ze ook en als je bedoelt dat de binnenhandschoen los komt, en dat je dan je hand er niet meer in krijgt.Dan heb ik hetzelfde probleem.ik vind het waardeloze handschoenen,tussen de binnen en buiten handschoen zit veel te veel ruimte,ik kan daardoor bijna mijn km tellerknopje niet indrukken.
Heb deze ook gekocht, vanwege de goede recensies.
Maar warme handen??? ALs het vriest gaat het om een of andere reden aardig, dan zijn ze redelijk warm. Maar vandaag bij een graad of 1, voelde ik mijn vingers bijna niet meer zo koud waren ze???
Nog meer mensen ervaring met deze handschoenen?
Maar warme handen??? ALs het vriest gaat het om een of andere reden aardig, dan zijn ze redelijk warm. Maar vandaag bij een graad of 1, voelde ik mijn vingers bijna niet meer zo koud waren ze???
Nog meer mensen ervaring met deze handschoenen?
~live fast, die young ~
Ik heb ze nu ook 2 maanden in gebruik. Ook voor de wintersport. Moet zeggen dat ze prima bevallen! Je moet wel goed opletten hoe je ze uittrekt. De beste manier is met de andere hand in de vingertoppen knijpen en zodoende de binnenhandschoen op zijn plaats te houden.