Kleding onder broek?
Vind ik best meevallen.
Ik spring tijdens een zomers ritje wel eens in de Ringvaart, daarna geen centje pijn.
Ik spring tijdens een zomers ritje wel eens in de Ringvaart, daarna geen centje pijn.
Nooit 'gewone' kleding (zoals katoen) onder fietskleding dragen! nder een koersbroek draag je niets. Waarom?
... Gaat nl. de ademende, vocht- en warmteabsorberende (-regulerende) werking v/d fietskleding tegen. Het wordt vochtig, gaat schuren, gaat irriteren... blaren...
... Gaat nl. de ademende, vocht- en warmteabsorberende (-regulerende) werking v/d fietskleding tegen. Het wordt vochtig, gaat schuren, gaat irriteren... blaren...
ik draag altijd een dim boxershort en heb nooit echt last
soms zit het er een boordje wel niet goed maar daan trek je dat weer goed
anders moet je je broek na iedere rit wassen en nu maar 2 a 3 maal per week en gaat mijn zeem langer mee
grtz
soms zit het er een boordje wel niet goed maar daan trek je dat weer goed
anders moet je je broek na iedere rit wassen en nu maar 2 a 3 maal per week en gaat mijn zeem langer mee
grtz
flanders, campa the best !!!!!!!!
ik zweet niet zo erg veel hoor, als ik thuis kom hang ik het gw o aan een kapstok in een verluchte ruimte en het houd wel 2 a 3 dagen proper hoor, maar als het meer dan 20 gd is was ik het ook steeds maar dan gaat mijn zeem wel erg snel
grtz
grtz
flanders, campa the best !!!!!!!!
ik rij mety een strakke onderbroek met pijpjes onder mijn lange/korte zonder zeem.
waarom geen zeem? vind het niet fijn, ga voor mijn gevoel teveel schuiven draaien op het zadel
waarom geen zeem? vind het niet fijn, ga voor mijn gevoel teveel schuiven draaien op het zadel
Quintana Roo CD0.1 - Record - FSA SRM- Zipp 900/H3
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap
Planet-X Stealth - SuperRecord - Powertap