Spatborden op een racefiets?
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
de spatborden van OudesluisDT
zijn goed
vind deze niet duur, kost de verzend kostte 6 euro?
maar die van race pac is dat een set? achter & voor
http://vrsport.nl/crud/?race_pac
zijn goed
vind deze niet duur, kost de verzend kostte 6 euro?
maar die van race pac is dat een set? achter & voor
http://vrsport.nl/crud/?race_pac
Wind mee.
Yo yo probeer dit eens
Beetje inspanning mag je zelf wel doen natuurlijk.
Beetje inspanning mag je zelf wel doen natuurlijk.
Focus Mares CX 1 2014
Cube ams super hpc race 2012
Cube ams super hpc race 2012
Wind mee.
Ponden en als je even wat verder kijkt zie je een euro-teken. Je klikt erop en het onwaarschijnlijke gebeurt: prijzen in euro's.
edit: niet snel dat woordje 'dollars' weghalen he... En misschien kan je die verzendkosten zelf ff opzoeken op de site? Prima winkel overigens, al het een en ander besteld.
edit: niet snel dat woordje 'dollars' weghalen he... En misschien kan je die verzendkosten zelf ff opzoeken op de site? Prima winkel overigens, al het een en ander besteld.
Oja zie het, erg bedankt
*Als je met mooi weer fiets zonder spatborden, krijg je dan geen zand in je gezicht? of alleen spatborden als je in de regen fietst?
*hebben jullie daar al eens wat van besteld? ik zocht nog wielren shirt korte mouw voor rond de 20 euro maar de site van cyclewear.eu heeft alleen een broekje voor €15,- en de shirts zijn uitverkocht maat L
@Ace1978 haha, ik bewerk steeds als er vragen de binnen schiet doe ik liever in 1x anders word het misschien spam
*Als je met mooi weer fiets zonder spatborden, krijg je dan geen zand in je gezicht? of alleen spatborden als je in de regen fietst?
*hebben jullie daar al eens wat van besteld? ik zocht nog wielren shirt korte mouw voor rond de 20 euro maar de site van cyclewear.eu heeft alleen een broekje voor €15,- en de shirts zijn uitverkocht maat L
@Ace1978 haha, ik bewerk steeds als er vragen de binnen schiet doe ik liever in 1x anders word het misschien spam
Wind mee.