EXM Merckx
inderdaad af !
trek x 500 2008
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
red bull pro sl ultegra 2010
rose trekking multisport 2011
https://picasaweb.google.com/picomadone/" onclick="window.open(this.href);return false;
Knappa bak,
Als ge er geen probleem mee hebt staat hij nu op mijn bureaublad
Dan kan ik er regelmatig staan naar kwijlen
Veel plezier en vergeet hem niet te laten zegenen bij de pastoor hé !
Ik hou je nog wel op ,de hoogte betreffende mijn lang verhaal,
ik hoop hem toch te kunnen hebben tegen de Gran Fondo anders is het
seizoen gedaan. Heb ondertussen wel een tussenoplossing maar dat verhaal mail je nog wel eens door
groeten
freddy
Als ge er geen probleem mee hebt staat hij nu op mijn bureaublad
Dan kan ik er regelmatig staan naar kwijlen
Veel plezier en vergeet hem niet te laten zegenen bij de pastoor hé !
Ik hou je nog wel op ,de hoogte betreffende mijn lang verhaal,
ik hoop hem toch te kunnen hebben tegen de Gran Fondo anders is het
seizoen gedaan. Heb ondertussen wel een tussenoplossing maar dat verhaal mail je nog wel eens door
groeten
freddy
Wali,
mijn geduld wordt eindelijk beloond ! Ben nog voorzichtig, maar ik heb bericht gekregen dat het frame is toegekomen bij Merckx. Dus als alles naar wens verloopt zou ik tussen nu en twee a drie weken mijn eerste rit op de nieuwe EXM kunnen maken !
NB voor wat staat die RBM team op je frame? Is dat standard?
Freddy
mijn geduld wordt eindelijk beloond ! Ben nog voorzichtig, maar ik heb bericht gekregen dat het frame is toegekomen bij Merckx. Dus als alles naar wens verloopt zou ik tussen nu en twee a drie weken mijn eerste rit op de nieuwe EXM kunnen maken !
NB voor wat staat die RBM team op je frame? Is dat standard?
Freddy
Freddy ,
Dat is zeer goed nieuws voor U, alvast veel rij plezier, ik ben zeer tevreden over mijn EXM , beste waar ik al mee gereden heb
Wat betreft RMB Team : RMB is dé fietszaak in Boom, en hebben een fietsclub , Team RMB, ( dit is de beste fietszaak uit de rupelstreek, met een ongekende service )
Msg
walter
Dat is zeer goed nieuws voor U, alvast veel rij plezier, ik ben zeer tevreden over mijn EXM , beste waar ik al mee gereden heb
Wat betreft RMB Team : RMB is dé fietszaak in Boom, en hebben een fietsclub , Team RMB, ( dit is de beste fietszaak uit de rupelstreek, met een ongekende service )
Msg
walter
altijd goed, is niet beter
Voila Wali,
slecht weer dit weekend maar kon het niet laten, heb toch al 220 km met nieuwe boliede erop zitten.
Dits is hem, heb voor iets soberder frame gekozen. Zodoende ik nadien nog steeds andere wielen kan combineren. Maar dit is gewoon kwestie van smaak natuurlijk.
slecht weer dit weekend maar kon het niet laten, heb toch al 220 km met nieuwe boliede erop zitten.
Dits is hem, heb voor iets soberder frame gekozen. Zodoende ik nadien nog steeds andere wielen kan combineren. Maar dit is gewoon kwestie van smaak natuurlijk.
Quoten: Origineel geplaatst door freddybms op 13 Mei 2007
Voila Wali,
Voila Wali,
-
- Forum-lid
prachtige fietsen jongens kwijl,kwijl,kwijl
vraagje voor Wali (Ik bedoel die carbon met rode voorkant)
Wat is de maat van uwe EXM ,en wat is de hoogte van trapas tot bovenkant zitbuis ?
groetjes Raymond
vraagje voor Wali (Ik bedoel die carbon met rode voorkant)
Wat is de maat van uwe EXM ,en wat is de hoogte van trapas tot bovenkant zitbuis ?
groetjes Raymond
Betse Raymond ,
Sorry dat ik U wat lang heb laten wachten op een antwoord.
De maat van de fiets = 50
Van hart trapas bovenbuis = 51 cm
van hart trapas tot zadelklem = 55 cm
van hart trapas -bovenkant zadel =80 cm
stuurpen = 14 cm
mijn lengte = 1,85 cm
Met sportieve groeten
wali
Sorry dat ik U wat lang heb laten wachten op een antwoord.
De maat van de fiets = 50
Van hart trapas bovenbuis = 51 cm
van hart trapas tot zadelklem = 55 cm
van hart trapas -bovenkant zadel =80 cm
stuurpen = 14 cm
mijn lengte = 1,85 cm
Met sportieve groeten
wali
altijd goed, is niet beter