Een speciaal forum over wielen, naven, banden en aanverwante artikelen.

ITM wielen?

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 31 jan 2007 00:06

Zag net op de site van ITM dat ITM in 2007 ook wielen maakt. Er komen vier modellen:K-Sword 58K-Sword 38Visia 28Alu 25
Zie ook: http://www.itm.it/catalogo/amministra/f ... uoteGB.pdf
Iemand hier al meer van gezien/gehoord?

raydox
Forum-lid
Berichten: 600
Lid geworden op: 20 nov 2006 21:59

raydox 31 jan 2007 11:10

zien er wel blitse wielen uit  vor sommige die schoonheid op prijsstellen zou ik zeggen neem de itm wielen :)
dat ze goed zijn moet denk ik nog worden getest en bevonden worden.
maar het ziet er al niet slecht uit

stb
Forum-lid
Berichten: 7
Lid geworden op: 05 jan 2007 14:50

stb 31 jan 2007 17:26

Wel slecht Engels zeg in die folder! Kijk eens op de laatste pagina...:

----
WHEEL: A BALANCE MIRACLE Wheel is dinamic soul of bicycle: after frame was suited on rider, no any other component is able to affect more bicycle behaviour. If a good pair of wheels is able to magnify best frame quality, a wrong one is able to extinguish it. Wheel requirement is strongest that frame’s one: we ask for stiffnes during a sprint or a turning, we ask for absorption over an obstacle, we ask for firmness when we are driving inside peloton
----

gewoonweg hilarisch(/amateuristisch)!

Gebruikersavatar
bianco
Forum-lid
Berichten: 586
Lid geworden op: 14 jun 2006 11:29
Contact

Gebruikersavatar bianco 31 jan 2007 19:18

Quoten: Origineel geplaatst door ST B op 31 Januari 2007

Wel slecht Engels zeg in die folder! Kijk eens op de laatste pagina...:gewoonweg hilarisch(/amateuristisch)!


Ja, dat komt inderdaad niet heel professioneel over... De hele ITM site kan overigens ook wel een opknapbeurt gebruiken.Ik hoop voor ze dat de kwaliteit van het Engels niet een maatstaf is voor de kwaliteit van de wielen.

Plaats reactie