Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

X10SL Blue

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 02 feb 2007 07:23

Quoten: Origineel geplaatst door C a s r a n op 29 Januari 2007

Momenteel niet nee... maar 't helpt me eraan denken dat ik deze blauwe zoek. Iemand enig idee waar ik hem nog kan vinden in het blauw?
Misschien weet iemand als rombaft wel of je die zélf in rood kan coaten... zou wel cool zijn.

Helaas, ketting komt niet op de markt, zie onderstaand antwoord van KMC.

Geacht heer,Het was ons voornemen om de X10SL Blue voorafgaand aan de Tour de France2006 te lanceren,e.e.a. als "hart onder de riem" voor de rijders van Astana Team.Zoals u wellicht weet mocht het Astana Team, door toedoen van hetdopingschandaal,niet starten in deze Tour omdat men te weinig startbevoegde renners had.Helaas is het team aan het eind van het vorige jaar van eigenaar veranderd.ns sponsorcontract is dientengevolge ontbonden en daarom kunnen wij onzeplannen voor lancering van de Blue ketting (juli 2007) niet door laten gaan.Dat spijt ons ontzettend daar we er veel tijd in gestoken hebben en er ook voldoende vraag naar de ketting is.Hoop dat ik uw vraag voldoende heb beantwoord.KMC Chain Europe bv,

casran
Forum-lid HC

casran 02 feb 2007 09:43

Thx. Ik vroeg me al af waarom het niet in onze KMC catalogi hier op het werk (wij importeren KMC) stond, en zou het nog eens navragen...
Kan je een ketting zelf in een kleur coaten?
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

Plaats reactie