Wisselen balhoofdset?
- de zwarten
- Forum-lid HC
post eens een foto van je volledige fiets in de rubriek: deelnemers forum... En wat die investering in je fiets betreft: er zijn er hier genoeg die veel zottere kosten maken aan hun fietsje, maar het is idd zo verstandig om de kosten wat in verhouding te maken tot de waarde van je fiets...
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
©®
©®
Ja, dat is de bedoeling ook wel. Maar een beetje opwaarderen, zonder dat het de kas springt moet lukken toch? En ja, Chris King staat niet in verhouding haha.... Wat ik al aangaf, verkeerd voorbeeld .
Maar Amclassic, je kan me zeker wel een goed advies geven. Wat ik nog wil vervangen is het balhoofd kleur zwart, kettingbladen voor/crankset met lagers, cassette en ketting.
Dit alles kwalitatief en prijstechnisch verantwoord om er storingsvrij mee te rijden/touren.
Ben benieuwd naar je/jullie reaktie in deze.
Maar Amclassic, je kan me zeker wel een goed advies geven. Wat ik nog wil vervangen is het balhoofd kleur zwart, kettingbladen voor/crankset met lagers, cassette en ketting.
Dit alles kwalitatief en prijstechnisch verantwoord om er storingsvrij mee te rijden/touren.
Ben benieuwd naar je/jullie reaktie in deze.
R500 CAD2 in opbouw
Als je toch een nieuw balhoofd wil kopen, kun je kijken of je ergens voor weinig een 1" draadloze vork kunt krijgen. Kosten voor het balhoofd veranderen niet of nauwelijks, maar je bespaart je wel een ahead adapter en gaat m.i. naar een betere constructie.