66 cm Racert
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar een racefiets met een framemaat van 66 cm. Ben nogal lang (2.03) dus heb wel wat lengte nodig.
Geen modellen uit het jaar kruik graag.
Geen modellen uit het jaar kruik graag.
Hallo Michel
Zie dat je 203 cm lang bent, dan kan ik je de hand schudden dat ben ik namelijk zelf ook.
En zelf heb ik nogal lange benen en een binnenbeen lengte van 106 cm en dat is bepalend voor de framemaat, zelf heb ik een frame op maat laten maken 65 cm en dat is Hart bracket - Hart bovenbuis.
En je kunt beter een fiets met een frame van Aluminium kopen dat is veel stabieler dan een stalen , waar ik zelf voorheen op gereden heb.
-
- Forum-lid
Hallo Chevalier,
Wat is dan de lengte van je bovenbuis (c-c) Dat is volgens mij ook wel bepalend voor de aanschaf. Te compact zitten is met onze lengte ook niet alles.
Wat is dan de lengte van je bovenbuis (c-c) Dat is volgens mij ook wel bepalend voor de aanschaf. Te compact zitten is met onze lengte ook niet alles.
Hallo Michel
misschien heb ik nog wel wat voor je, een Cannondale Team Replica met Dura Ace 9 Speed.
Caad 3 68cm hoog 60cm bovenbuis stuurpen 13 cm Threaded
Ben ook niet de kleinste, al win je het wel van me. [2.00mtr]
prijs moet ik nog ff over nadenken, als je interesse hebt kan ik je foto's mailen.
misschien heb ik nog wel wat voor je, een Cannondale Team Replica met Dura Ace 9 Speed.
Caad 3 68cm hoog 60cm bovenbuis stuurpen 13 cm Threaded
Ben ook niet de kleinste, al win je het wel van me. [2.00mtr]
prijs moet ik nog ff over nadenken, als je interesse hebt kan ik je foto's mailen.
Hoi, De lengte van me bovenbuis is 60.5 cm met een 12 cm stuurpen
Bij Snel in utrecht kunnnen ze je goed opmeten met een pasfiets, dat heb ik ook laten doen en uiteindelijk een van Tuyl Fiets gekocht omdat ik de naam snel op het frame niet mooi vind.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door michel203 op 16 Februari 2007
@ xxlerator,
Graag een foto! Ben benieuwd.
Mailen naar 203bovennap@planet.nl
Mail is onderweg ,dus je krijgt post
@ xxlerator,
Graag een foto! Ben benieuwd.
Mailen naar 203bovennap@planet.nl
Mail is onderweg ,dus je krijgt post
-
- Forum-lid
Mooie fietsen hoor
Al is zo'n 66 cm frame wel een b-tje uit zijn kluiten gegroeid....... Maar ja, dat zijn we dan zelf ook.
Sorry xxlerator, geen interesse.
Al is zo'n 66 cm frame wel een b-tje uit zijn kluiten gegroeid....... Maar ja, dat zijn we dan zelf ook.
Sorry xxlerator, geen interesse.
Hoiii,
Ik ben zelf 2.04 lang dus heb ook een grote fiets Ridley heeft hele grote maten, en zijn natuurlijk ook prachtig zelf heb ik sinds een week een Ridley Gladius, paar keer op gereden, maar bevalt erg goed, alleen waar jullie allemaal op maat 66 zit heb ik maar een 63, de buis is 60 cm lang, dat is trouwens wel de langste maat bestel je bv een 64 dan is de bovenbuis 59 cm.
gr,
Koos
Ik ben zelf 2.04 lang dus heb ook een grote fiets Ridley heeft hele grote maten, en zijn natuurlijk ook prachtig zelf heb ik sinds een week een Ridley Gladius, paar keer op gereden, maar bevalt erg goed, alleen waar jullie allemaal op maat 66 zit heb ik maar een 63, de buis is 60 cm lang, dat is trouwens wel de langste maat bestel je bv een 64 dan is de bovenbuis 59 cm.
gr,
Koos
-
- Forum-lid
CAAD4 Frame nog beschikbaar? En wat moet dat kosten?