Pearl Izumi Gavia Winter Jack
Heeft iemand ervaring met bovenstaand kledingstuk? Of eventueel andere goede thermo kleding (-5 t/m +5 graden) tips zijn ook van harte welkom. Enkele voorwaarden; kleur absoluut zwart, en het moet (redelijk) strak om het lichaam zitten .....
Pearl Izumi Gavia oogt niet slecht, prijs/kwaliteit is zelfs goed (€130). Echter alleen ervaring met Assos Airjack 851 (€209) en die zijn zeer goed. Zeker als je een strak jack zoekt. Assos Fugu is ook erg goed, maar erg duur(€379). Assos heeft echter kleine zilveren vlekjes die winddicht materiaal laten zien. Voor andere ervaringen met Assos lees de topics op dit Forum.
Ik gebruik zelf het gavia jacket en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.ik draag er enkel een craft shirtje met lange mouwen en een hoge kol onder en ik moet zeggen dat dit mijn bovenlijf warm genoeg houd. voeten is meestal een groter probleem bij mij
Ik heb het liefst veel wind
Ik heb uitstekende ervaringen met de kleding van Gore Bike Wear. Bijvoorbeeld Phantom Plus II Jersey is een prima jack met windstopper. Ik draag er een odlo ondershirt met lange mouwen onder en deze combinatie voldoet bij temperaturen tot ca. 5 graden.
Ook het Tempo jersey (eveneens met windstopper) is een goede keus. Voordeel van het Tempo jack is dat hij ook in zwart leverbaar is. Gore Bike Wear komt er in testen altijd prima uit en is minder duur dan de overigens ook prima Assos kleding. Tempo jack kost ca. 160 euro.
Ook het Tempo jersey (eveneens met windstopper) is een goede keus. Voordeel van het Tempo jack is dat hij ook in zwart leverbaar is. Gore Bike Wear komt er in testen altijd prima uit en is minder duur dan de overigens ook prima Assos kleding. Tempo jack kost ca. 160 euro.
oranje Idworx Mountain Rohler
Heeft er iemand ervaring met de pasvorm van Pearl Izumi jacks?
Zit te denken om een jack te bestellen van Pearl Izumi, de OpTik om precies te zijn, maar twijfel over de maat, een M of L. Wie o wie kan me helpen?
Het gaat dus om dit jack.
Zit te denken om een jack te bestellen van Pearl Izumi, de OpTik om precies te zijn, maar twijfel over de maat, een M of L. Wie o wie kan me helpen?
Het gaat dus om dit jack.
You can never be too Specialized
Quoten: Origineel geplaatst door A-de Laars op 21 Februari 2007
Ik gebruik zelf het gavia jacket en ik moet zeggen dat ik er zeer tevreden over ben.ik draag er enkel een craft shirtje met lange mouwen en een hoge kol onder en ik moet zeggen dat dit mijn bovenlijf warm genoeg houd. voeten is meestal een groter probleem bij mij
Ik lees nu pas je reaktie sorry!
In welke temperatuur bereik gebruik je je jack zo met alleen een craft shirt?
Ik lees nu pas je reaktie sorry!
In welke temperatuur bereik gebruik je je jack zo met alleen een craft shirt?