Hoi
Wist niet waar ik deze topic moest plaatsen dus maar hier
Wie heeft er ervaringen met hawk en thule fietsendragers en graag voor en tegens hiervan
grt Tandje Bij
Fietsendrager
-
- Forum-lid
-
- Forum-lid
Ik had een half jaar de Thule Euroway voor 3 fietsen (947 geloof ik). Een mooi ding om te zien, maar ik hem weer verkocht omdat ik de bevestiging van de wielen beneden de maat vond. Bij een beetje snelheid zwabberde het voorwiel al snel heen en weer. Ik heb nu de Spinder (Falcon) en deze bevalt me veel beter. De wielhouders zijn veel dieper (bij de Thule zijn ze praktisch plat) en daardoor staan de wielen veel steviger. Ook ik klem nu mijn fiets met m'n (carbon) zadelpen perfect vast. Kantelen kunnen de dragers door de lengte van mijn acherklep echter geen van beide.
-
- Forum-lid
Net een Spinder Eagle gekocht. Super gemakkelijk te bevestigen op de trekhaak zonder gereedschap. Er recht opzetten, naar beneden klikken en muurvast. Super! Wel even googelen voor de juiste prijs: bij Halfords voor 379,- maar ik kocht via internet voor 279,-. Bevestiging aan zitbuis of zadelpen.
Hier wordt THULE gebruikt...zeer tevreden met het systeem, weet ff de naam iet meer, maar wielen moeten in derdaad los en de fiets staat vast met de voorvork. Wielbevesteging is ruk, dus wilen gewoon in de auto laten, maar de rest prima, al 6 of 7 keer op en neer naar de ventoux mee geweest
Koga miyata Gentslux
Willier Cento1
Willier Cento1