Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

wr compositi wrc zadelpen

lancev7
Forum-lid

Gebruikersavatar lancev7 24 jan 2007 16:03

in mijn zoektocht naar een geschikte zadelpen voor mijn nieuwe project (colnago extreme-c) ben ik terecht gekomen bij wr compositi, in mijn optiek een schitterende pen met een zeer aantrekkelijk gewicht bij een tevens aantrekkelijke prijs. het is een pen uit één stuk met een setback van 20mm. wr compositi is een van de weinige die een pen in de diameter 28.0 aanbied en dat is nu net de diamter van de colnago extreme-c. de adviesprijs is, afkomstig van wr compositi zelf: retail price: ( included 20 v.a.t. tax ) of our WRC carbon fibre seatpost is € 185,00 in 280mm. or 340mm. length, € 190,00= in 400mm. length.
afgebeeld, wrc 27.2 diameter 300mm..
de stickers zitten onder de clearcoat dus deze zijn jammer genoeg moeilijk te verwijderen (al zijn ze zo verkeerd nog niet)
felixOr van ww, vond het tevens een schitterende pen maar twijfelde omdat ook de "beams" van carbon zijn en hij hier 'geen' ervaring mee had.
wat denken jullie, kent iemand deze pen en weet iemand waar deze in nederland verkrijgbaar zijn (importeren kan natuurlijk altijd).

Plaats reactie