Interessante discussies!
Nee, dat snap ik. Ik bedoel de interessante discussies die AMCF heeft aangemaakt, bijv. in de rubriek wielen, onderdelen, techniek etc.Als ik nu naar actieve topics ga, zie ik ze niet meer staan, m.a.w. ze zijn naar beneden gezakt: sinds mijn vorige bezoek heeft er niemand meer gereageerd en daarom zie ik ze niet. Vandaar mijn opmerking: hoezo sticky?
Ene.... de TKC wordt straks natuurlijk ook een sticky topic
Ene.... de TKC wordt straks natuurlijk ook een sticky topic
-
- Forum-lid
Heb onlangs gefietst op Focus Cayo en Variado Expert. Viel me qua stijfheid en geometrie niets tegen! Is er al een Focus-site?
Le vélo est mon squelette extérieur - vrij naar Alfred Jarry (1873-1907)
Is denk ik wel handig om de div. links op dit zo belangrijke topic, als de tijd daar is, up te daten; ze verwijzen nl. allemaal naar het oude forum.
Nog niets mee gedaan?
Topic staat inmiddels op p. 4, terwijl deze sticky behoort te zijn...
Nog niets mee gedaan?
Topic staat inmiddels op p. 4, terwijl deze sticky behoort te zijn...
Ik heb Batavus nog niet gezien.
Ik weet dat dit geen echt race-merk is, maar volgens mij mag die er gewoon tussen, gezien de racefietsen die ze maken.
Alleen al om te zien hoe anderen er over denken en om ervaringen uit te wisselen lijkt me dit interressant.
Johnnie
Ik weet dat dit geen echt race-merk is, maar volgens mij mag die er gewoon tussen, gezien de racefietsen die ze maken.
Alleen al om te zien hoe anderen er over denken en om ervaringen uit te wisselen lijkt me dit interressant.
Johnnie
@ Marino en Johnny,
Van de merken op de lijst bestaan topics (behalve Van Limpurg), dus ik zou zeggen open een topic met de naam van je racefiets ("Batavus-site" / "Giant-site" ), en stuur een PM aan een van de moderatoren van dit forum met daarin het verzoek om het merk in de lijst te vermelden. That's it!
Van de merken op de lijst bestaan topics (behalve Van Limpurg), dus ik zou zeggen open een topic met de naam van je racefiets ("Batavus-site" / "Giant-site" ), en stuur een PM aan een van de moderatoren van dit forum met daarin het verzoek om het merk in de lijst te vermelden. That's it!
what about LOOK ?
http://i225.photobucket.com/albums/dd23 ... 180001.jpg" onclick="window.open(this.href);return false;