Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

Sella Italia SLR Kit Carbonio Wit

treviso
Forum-lid

treviso 21 jan 2007 21:20

Op de website van Sella Italia staat dat de SLR Kit Carbonio in 2007 ook in de kleur wit (= wit een kleur??) leverbaar is. Alleen navraag bij importeurs Shimano, Cardsports en ICC per mail geven allen niet thuis (geen retour reactie/ goeie service, maar dan niet heus). Op de websites van leveranciers staat dat ze wel de 2007 versie leveren maar dan alleen in de kleur zwart (is zwart dan ook een kleur??). Alle modellen van Sella Italia (Thoork, SLR met titanium brug, Signo etc.) zijn allen wel in wit leverbaar bij de betere internet winkels maar de SLR Kit carbonio niet. Weet iemand hier iets van. Is dit zadel al leverbaar in de kleur wit zoals de site vermeld of ben ik blij gemaakt met een dode mus. En tsja....de levertijd zal dan ook wel weer niet mis zijn.

sharkman
Forum-lid

sharkman 21 jan 2007 21:32

Doe jezelf een plezier en koop de SLR TT in het wit. Is een veel beter zadel en kost nog eens minder ook.

treviso
Forum-lid

treviso 22 jan 2007 09:37

Een SLR TT is idd een erg goed en mooi zadel. Maar ik vind die SLR Kit Carbonio nu eenmaal mooier. En beter? Volgens mij zitten ze in dezelfde serie en zal de zitkwaliteit wel ongeveer hetzelfde zijn, toch? Heb overigens wel een ander SLR zadel gezien op internet en dat is deze:
http://www.cardsports.nl/content_81.asp
Een witte SLR (135 grams type) met een rode band. Wordt vlg mij alleen voor de gesponsorde teams beschikbaar gesteld. Maar toch: De kit Carbonio is mooier.

treviso
Forum-lid

treviso 22 jan 2007 11:05

Ga ik iig proberen. Bedankt voor de tip

biccolo
Forum-lid

biccolo 23 mar 2007 10:55

Quoten: Origineel geplaatst door treviso op 21 Januari 2007

Op de website van Sella Italia staat dat de SLR Kit Carbonio in 2007 ook in de kleur wit (= wit een kleur??) leverbaar is. Alleen navraag bij importeurs Shimano, Cardsports en ICC per mail geven allen niet thuis (geen retour reactie/ goeie service, maar dan niet heus). Op de websites van leveranciers staat dat ze wel de 2007 versie leveren maar dan alleen in de kleur zwart (is zwart dan ook een kleur??). Alle modellen van Sella Italia (Thoork, SLR met titanium brug, Signo etc.) zijn allen wel in wit leverbaar bij de betere internet winkels maar de SLR Kit carbonio niet. Weet iemand hier iets van. Is dit zadel al leverbaar in de kleur wit zoals de site vermeld of ben ik blij gemaakt met een dode mus. En tsja....de levertijd zal dan ook wel weer niet mis zijn.

Ik heb hem vorige week hier besteld en binnen drie dagen in huis, EUR 85,-:

http://www.bike-palast.com/enid/7f295e5 ... 17_39.html
<a target="_blank" href= "www.wielerplaza.nl">WIELERPLAZA.NL</a> | Cyclo-kalender (meer dan 550, altijd actueel)

sharkman
Forum-lid

sharkman 23 mar 2007 11:35

Da's de oude, de nieuwe hebben een andere rails en zilveren belijning.

biccolo
Forum-lid

biccolo 23 mar 2007 16:11

Quoten: Origineel geplaatst door Sharkman op 23 Maart 2007

Da's de oude, de nieuwe hebben een andere rails en zilveren belijning.

Nee. Sharkman, ik heb de nieuwe, met grijze belijning/belettering, echt 2007.
Echter alleen wel met TiTa-rails i.p.v. carbon.
<a target="_blank" href= "www.wielerplaza.nl">WIELERPLAZA.NL</a> | Cyclo-kalender (meer dan 550, altijd actueel)

dream-plus
Forum-lid

dream-plus 05 apr 2007 00:30

Informeer eens bij salden, daar volgens mij vorige week gezien.

ericpeters
Forum-lid HC

ericpeters 05 apr 2007 04:08

Quoten: Origineel geplaatst door dream-plus op 04 April 2007

Op de website van Sella Italia staat dat de SLR Kit Carbonio in 2007 ook in de kleur wit (= wit een kleur??) leverbaar is.

Informeer eens bij salden, daar volgens mij vorige week gezien.

Kan ik bevestigen, de "SLR Kit Carbon" (125gr) hangt ïn het wit en zwart bij de zadels voor het raam, zag er best mooi uit. Ik had zelf meer interesse in de witte SLR Tecknologica Flow.  Kan iemand bevestigen of er merkbaar verschil is qua zitcomfort tussen een van beide en de standaard 135gr SLR Titanium?
Afbeelding

Plaats reactie