Viper
zit te twijfelen over de nox van prorace of de viper die nu zeus zou noemen.
de viper kan ik echter kopen voor iets meer dan de prijs van de nox.
is de viper echter beter of zou ik de nox nemen is niet voor competitie
maar zou toch graag een goed frame hebben
de viper kan ik echter kopen voor iets meer dan de prijs van de nox.
is de viper echter beter of zou ik de nox nemen is niet voor competitie
maar zou toch graag een goed frame hebben
De viper gaat tegenwoordig als Zeus door het leven gaan.
Als je een budget racer zoekt zou ik voor de Nox gaan. Hoewel de 2 fietsen super zijn.
In jouw geval zou IK gaan voor de viper.
Als je een budget racer zoekt zou ik voor de Nox gaan. Hoewel de 2 fietsen super zijn.
In jouw geval zou IK gaan voor de viper.
http://www.passievoorwielrennen.forumup.nl" onclick="window.open(this.href);return false;<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
-
- Forum-lid
ik rij nu ook met een viper, nog geen problemen ondervonden. Als het prijsverschil niet groot is, zou ik voor de viper (zeus) gaan.
Quoten: Origineel geplaatst door mojo op 21 Januari 2007
en de scylla? die geeft betere stijfheidswaarden, volgens Fiets. Wat kost die eigenlijk?
Volgens de folder van Prorace kost de
Skylla €1437
Zeus €1335
Nox €825
Maargoed zijn adviesprijzen dus zullen wel aardig wat
winkels onder de prijs zitten
en de scylla? die geeft betere stijfheidswaarden, volgens Fiets. Wat kost die eigenlijk?
Volgens de folder van Prorace kost de
Skylla €1437
Zeus €1335
Nox €825
Maargoed zijn adviesprijzen dus zullen wel aardig wat
winkels onder de prijs zitten
Over de Viper heb ik al veel slecht gehoord. Maar blijkbaar verschillen de meningen...Ik kom aan het slechte nieuws van Junioren wielrenners (daar is de Viper heel populair). Haast geen enkele renner is tevreden van zijn fiets. Redenen: te slap en zelfs scheuren!
-
- Forum-lid
Ikzelf heb ondertussen al meer dan één jaar een STYX.
Als je kijken naar de constructie van zo'n VIPER weet je dat deze zwakker is dan hun 'duurdere' modellen.
Al bij al zie ik licht verhoogde interesse in ProRace. Een merk dat volgens mij sterk ondergewardeerd is. Vergelijk maar met Ridley,...
Prijs/kwaliteit/service denk ik dat er weinig merken zijn die hier aan kunnen tippen.
Als je kijken naar de constructie van zo'n VIPER weet je dat deze zwakker is dan hun 'duurdere' modellen.
Al bij al zie ik licht verhoogde interesse in ProRace. Een merk dat volgens mij sterk ondergewardeerd is. Vergelijk maar met Ridley,...
Prijs/kwaliteit/service denk ik dat er weinig merken zijn die hier aan kunnen tippen.
Heb ondertussen zo'n 2.000 km met de Nox gereden. (Na een kaderbeschadiging op mijn winterfiets wou ik snel een goedkoop frame, en kwam vrij toevallig uit bij de Nox)
Niets aan te merken op de Nox, frame mocht wel net iets stijver zijn, maar 't zal niet aan 't frame liggen als ik moeite heb om mee te kunnen.
Niets aan te merken op de Nox, frame mocht wel net iets stijver zijn, maar 't zal niet aan 't frame liggen als ik moeite heb om mee te kunnen.
Flandrien zonder aanleg