Foto sloping frame Pinarello Paris FP Car
-
- Forum-lid
Ik overweeg een Pinarello Paris FP Carbon te kopen. Ik heb een maatje 45 cm op het oog, een sloping model dus. Heeft iemand een foto van een dergelijke fiets beschikbaar of ergens gezien. Wil vooraf weten of het nog een beetje om aan te zien is, of dat het een soort van kinderfietsje wordt
Dat is wel een heel klein maatje, hoe groot ben je? en wat is je binnenbeenlengte?
- http://www.dewielershop.nl - http://www.kuipercarbonwielen.nl (sinds 2007!)
-
- Forum-lid
1.70 mtr en naar verhouding korte benen, heb een Time VXR XS met framehoogte van 47, twee cm minder is niet erg, groter is esthetisch niet erg mooi.
Hoi,
Kwam dit fotootje tegen op de Pinarelo pagina van het forum, denk dat het een slooping is. Mijn fiets staat onder het woord Pinarello en is een 53 ook niet echt groot , maar een stuk groter dan de slooping fiets.
Affin kijk anders even op de pinarello posts. Fotootje komt van pagina 21.
Greetz Rene
Kwam dit fotootje tegen op de Pinarelo pagina van het forum, denk dat het een slooping is. Mijn fiets staat onder het woord Pinarello en is een 53 ook niet echt groot , maar een stuk groter dan de slooping fiets.
Affin kijk anders even op de pinarello posts. Fotootje komt van pagina 21.
Greetz Rene
Life is too short for not riding tubulars..euhhh tubeless
-
- Forum-lid
Hoi Rene,
Dank voor de foto, lijkt inderdaad een sloping, heb op de desbetreffende thread gekeken en zag dat ook daar iemand al de vraag had gesteld over de maat van het frame en waarop geen antwoord kwam. Jij bent volgens mij een fervente bezoeker van het forum, weet jij toevallig hoe ik de poster van dat bericht, bm-biker, het beste kan bereiken
Dank voor de foto, lijkt inderdaad een sloping, heb op de desbetreffende thread gekeken en zag dat ook daar iemand al de vraag had gesteld over de maat van het frame en waarop geen antwoord kwam. Jij bent volgens mij een fervente bezoeker van het forum, weet jij toevallig hoe ik de poster van dat bericht, bm-biker, het beste kan bereiken