o,symetric (ovale tandbladen)
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door carbon freak op 21 Januari 2007
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 19 Januari 2007
Waarom zou dit niet mogen? Zelf ben ik junior en ik heb er al andere renners van mijn leeftijd met zien rijden, dus geen probleem.
bij ons kijken ze altijd de versnelling na door u fiets achteruit te laten rijden en dan moet dat juist uit komen
maar zou dat niet kunnen dat met dat ovaal tandblad niet het zelfde uit komt?
Dat word inderdaad zo gedaan, maar er is toch geen verschil over je nu een rond tandwiel met 52-tanden hebt of een ovaal tandwiel met 52-tanden? Is dus helemaal hetzelfde.
Quoten: Origineel geplaatst door Evert Dehandsch op 19 Januari 2007
Waarom zou dit niet mogen? Zelf ben ik junior en ik heb er al andere renners van mijn leeftijd met zien rijden, dus geen probleem.
bij ons kijken ze altijd de versnelling na door u fiets achteruit te laten rijden en dan moet dat juist uit komen
maar zou dat niet kunnen dat met dat ovaal tandblad niet het zelfde uit komt?
Dat word inderdaad zo gedaan, maar er is toch geen verschil over je nu een rond tandwiel met 52-tanden hebt of een ovaal tandwiel met 52-tanden? Is dus helemaal hetzelfde.
Nulla tenaci invia est via!
-
- Forum-lid
weet iemand dealers zijn die dit ovaal tandblad verkopen
Klopt het dat niemand nog in dit systeem geloofd? (of in Q-Rings?
-
- Forum-lid
is dit niet hetzelfde idee als biopace?
Volgens mij wel.
Bij CSC reden ze in de TdF 2008 in de tijdritten met Rotor, ik weet niet wat Cervelo Testteam dit jaar gaat doen..
Rotor is wel meer dan alleen de ovale bladen, maar het basis idee blijft hetzelfde.
't Is wel anders dan Biopace (vraag me niet precies wat), Biopace bleek niet echt te werken (zover ik weet iig).
Rotor is wel meer dan alleen de ovale bladen, maar het basis idee blijft hetzelfde.
't Is wel anders dan Biopace (vraag me niet precies wat), Biopace bleek niet echt te werken (zover ik weet iig).
-
- Forum-lid
Ilko schreef:Biopace werkte gek genoeg precies andersom (dus een kwartslag gedraaid)...
biopace werkte ook niet
Volgens mij rijdt Cervelotestteam met dergelijke cranks dit jaar. Doen ze niet voor niks denk ik.... ze wekken daar iig de indruk diep over materiaal na te denken. En ja ik weet het, ze denken ook na over markting...
Time flies like an arrow; fruit flies like a banana.