Vraag hier naar het door jou gezochte onderdeel of fiets

Oakley M Frame (Frame only)

niklas2
Forum-lid

niklas2 09 jan 2007 22:03

Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Oakley M Frame met twee lenzen. Maar ik vrees dat het wisselen van de lenzen uiteindelijk leidt tot beschadiging van de lens.
Daarom: wie heeft er nog een los M frame (liefst standaard, dus geen Pro) waar je wel van af wilt? Kleine oneffenheden geen bezwaar.
reacties: zie mijn onderschrift.

Op E-bay kan ik voor relatief weinig geld zo'n frame aanschaffen, maar dan komt er een redelijk pak verzendkosten bij.
Ambitie: veel
Tijd: te weinig

skimons
Forum-lid

skimons 10 jan 2007 09:45

hoi,
ik heb wel zo'n ding liggen. zwart met zilveren "O" en scharnierende poten. wat had je voor prijs in gedachten? verzendkosten zullen binnen NL niet meer dan 2 euro zijn.
groet, bas

kuiper
Forum-lid
Contact

kuiper 10 jan 2007 21:57

Quote: Origineel geplaatst door skimons op 10 Januari 2007
verzendkosten zullen binnen NL niet meer dan 2 euro zijn.groet, bas

Hooguit 88ct kost een postzegel om het M-frame te versturen. Envelop ongeveer grootte van M-frame 20ct.

daveke
Forum-lid

daveke 10 jan 2007 23:55

Quote: Origineel geplaatst door Niklas2 op 09 Januari 2007
Ik ben sinds kort de trotse bezitter van een Oakley M Frame met twee lenzen. Maar ik vrees dat het wisselen van de lenzen uiteindelijk leidt tot beschadiging van de lens.Daarom: wie heeft er nog een los M frame (liefst standaard, dus geen Pro) waar je wel van af wilt? Kleine oneffenheden geen bezwaar.reacties: zie mijn onderschrift. Op E-bay kan ik voor relatief weinig geld zo'n frame aanschaffen, maar dan komt er een redelijk pak verzendkosten bij.

Het leidt niet echt tot beschadigingen tenzij je die lenzen wel heel wild gaat wisselen,

Ik wissel eigenlijk vrij regelmatig tussen mijn 5 frames en lenzen en nergens schade te bespeuren
Science of Performance!

Plaats reactie