Scighera schreef:... Ik heb trouwens de Tektro TT remmen besteld; eens kijken of ik ze op mijn TCR kan monteren...achter de voorvork.
De Oval remmen voor achter de vork gaan normaal gezien niet passen op die Giant van je!
Fiets Magazine nr. 12-2024 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
Scighera schreef:... Ik heb trouwens de Tektro TT remmen besteld; eens kijken of ik ze op mijn TCR kan monteren...achter de voorvork.
Cyclingboy schreef:Jupse
Ik wil aan mun collectie fietsen toch nog een tijdritfiets toevoegen, hierbij lijkt mij prijs-kwaliteit gezien een scott plasma de beste keuze, uiteraard is een P3 een stukje hogerin te schatten maar voor die paar ritten in het jaar vind ik dat een iets te duure investering.
Wat vinden jullie van de plasma ?????
Greets
maus_1990 schreef:persoonlijk denk ik dat je beter nog iets verder naar voren kan gaan zitten ( indien dat volgens de regels kan he) zodat je bovenarmen verticaal staan en dus in een hoek van 90 graden tegenover je onderarmen. voor de rest ziet er goed uit.
p.s. bij mij lukt het niet volgens de regels om me bovenarmen verticaal te zetten, schijnt alleen dat je net iets meer kracht uit je armen ofzo kan halen!?