Tijdritfietsen
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Remmen op de standaard plaatsen en niet afgedekt of geintegreerd. De stuurpen en stuur zitten boven de balhoofdbuis ipv ervoor. Lijkt me heel sterk dat dit net zo aerodynamisch gaat zijn als 1 van die 3 frames die Tiest opnoemt of bijv de nieuwe Madone.
Hermes2 schreef: Hier enkele foto's van mijn P2.
Mooi frame zeg.
Maar nu ik ben zeker overtuigd: ik wil ook graag een P2C gaan kopen, maar zeker geen rode (smaken verschillen).
Hopelijk komt Cervelo bij de presentatie van het nieuwe (model)jaar met nieuwe / extra kleuren, anders ga ik toch naar een ander frame kijken.
(overspuiten is geen optie: extra kosten en garantie wordt lastig)
Hermes2 schreef:Ben heel tevreden over het frame.Het enige minpunt was de leveringstermijn.
Vreemd, hier in Zwitserland hebben ze ze gewoon op voorraad. Ik ging ook de winkel binnen om een P2C te kopen maar liep weg met een Cannondale Slice.
Reden:
- Slice nieuwer ontwerp. P2C draait al wat jaartjes mee
- Looks!
De nieuwe prototype Trek-speed is echt wel een staaltje van prachtig geintegreerd design (electronica, remmen, kabels, stuurpen). P4 eat your heart out. Ook een mooie driehoek in het midden, zoals het hoort bij een fiets
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... pt-preview
[img=http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 850-65.jpg]
Denk dat alleen het prototype van Canyon daar een beetje bij in de buurt komt, waarbij ook de bidon geintegreerd is.
http://www.canyon.com/_nl/technologie/project005.html
[img=http://www.canyon.com/_nl/technologie/i/teaser-005.jpg]
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... pt-preview
[img=http://cdn.mos.bikeradar.com/images/new ... 850-65.jpg]
Denk dat alleen het prototype van Canyon daar een beetje bij in de buurt komt, waarbij ook de bidon geintegreerd is.
http://www.canyon.com/_nl/technologie/project005.html
[img=http://www.canyon.com/_nl/technologie/i/teaser-005.jpg]
Auke schreef:Denk dat alleen het prototype van Canyon daar een beetje bij in de buurt komt, waarbij ook de bidon geintegreerd is.
http://www.canyon.com/_nl/technologie/project005.html
Gaaf ding!
Grappig dat bij de geintegreerde remmen slechts sprake is van 1 bewegend remblokje. Nadat die de velg raakt, vervormt het wiel, zodat de velg ook tegen het vaste remblokje gedrukt wordt.
Auke schreef:De nieuwe prototype Trek-speed is echt wel een staaltje van prachtig geintegreerd design (electronica, remmen, kabels, stuurpen). P4 eat your heart out. Ook een mooie driehoek in het midden, zoals het hoort bij een fiets
http://www.cyclingnews.com/news/photos/ ... pt-preview
...
1 foto zijn ze vergeten nemen: het vooraanzicht. En dat is ook het voornaamste minpunt van deze fiets, nl. de vorkbenen van de voorvork staan heel breed uiteen, wat echt niet zo mooi is.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
@Casran: Mss een kwestie van wennen totdat alle TT's geïntregreerde remmen hebben?
Het zal zijn nut in de windtunnels wel al bewezen hebben.
Het zal zijn nut in de windtunnels wel al bewezen hebben.
Vertrouwen is goed, controle is beter.
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
Ik kan me wel voorstellen dat het int echt wel ff wennen is... Maar dat waren de helmen ook!
Vertrouwen is goed, controle is beter.