Tijdritfietsen
- Supergrover
- Forum-lid HC
- Berichten: 4468
- Lid geworden op: 14 feb 2007 22:10
Ligt het nou aan mij of lijkt het alsof de (TT)fietsen (frame+velgen) door die grote letters steeds "schreeuweriger" eruit zien??
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
Ik mis bij de Canyon alleen de huidige balhoofd ontwikkeling... Terwijl ze in de tour Evans z'n fiets wel aangepast hadden. Verder zou hij gewoon bij mij onder m'n kont mogen zitten! (tijdens het fietsen)
Vertrouwen is goed, controle is beter.
Tornado Tom schreef:Ik mis bij de Canyon alleen de huidige balhoofd ontwikkeling... Terwijl ze in de tour Evans z'n fiets wel aangepast hadden. Verder zou hij gewoon bij mij onder m'n kont mogen zitten! (tijdens het fietsen)
De hierboven getoonde Canyon is een projectfiets van een paar jaar terug en komt als dusdanig ook niet op de markt (de getoonde LW disc ook al niet overigens).
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
Als hij van een paar jaar terug is slaan ze de plank niet echt mis met hetgeen er nu op de markt is!
Vertrouwen is goed, controle is beter.
-
- Forum-lid
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 21 mei 2008 10:52
C a s r a n schreef:Tornado Tom schreef:Ik mis bij de Canyon alleen de huidige balhoofd ontwikkeling... Terwijl ze in de tour Evans z'n fiets wel aangepast hadden. Verder zou hij gewoon bij mij onder m'n kont mogen zitten! (tijdens het fietsen)
he, pieter
ben je dit jaar weer te bewonderen in Antwerpen met je schitterende P3?
weet je toevallig al de weervoorspelling voor zondag?
succes!!
Het leven is zo mooi op een Cervelo
In de Tour zag je bij een aantal teams het elektronisch schakelen op de tijdrit fiets.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vraag me namelijk af of je niet per ongeluk schakelt als je moe bent en eens een keer met het zwart voor je ogen in je stuur knijpt.
Heeft iemand daar ervaring mee?
Ik vraag me namelijk af of je niet per ongeluk schakelt als je moe bent en eens een keer met het zwart voor je ogen in je stuur knijpt.
ernienator schreef:he, pieter
ben je dit jaar weer te bewonderen in Antwerpen met je schitterende P3?
weet je toevallig al de weervoorspelling voor zondag?
succes!!
Thx. Ik doe zondag idd de Ironman 70.3 Antwerp mee, net als H3 en Trifox van het forum hier trouwens. Sja, "bewonderen"... die fiets dan misschien?
Weersvoorspelling voor zondag is momenteel droog, hoor ik. Maar als het regent gaat het ook, zie maar naar vorig jaar: ik had er geen erg in dat het met bakken uit de lucht kwam.
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- tornadotom
- Forum-lid
- Berichten: 782
- Lid geworden op: 11 nov 2007 16:39
Laten we hopen dat het droog is voor jou en voor mij... Zit zondag nl in een bootje op het Veerse meer!
Vertrouwen is goed, controle is beter.
C a s r a n schreef:ernienator schreef:he, pieter
ben je dit jaar weer te bewonderen in Antwerpen met je schitterende P3?
weet je toevallig al de weervoorspelling voor zondag?
succes!!
Thx. Ik doe zondag idd de Ironman 70.3 Antwerp mee, net als H3 en Trifox van het forum hier trouwens. Sja, "bewonderen"... die fiets dan misschien?
Weersvoorspelling voor zondag is momenteel droog, hoor ik. Maar als het regent gaat het ook, zie maar naar vorig jaar: ik had er geen erg in dat het met bakken uit de lucht kwam.
Juist. Het bewonderen zal beperkt blijven tot de P3 . Trouwens als toeschouwer zul je ze ook maar vanop afstand kunnen bewonderen. Grote wisselzones en een eenzame rit van 90km in het antwerpse havengebied bieden aanwezige toeschouwers weinig fiets-spectakel. Daartegenover is het loopnummer dan weer schitterend met 3 doortochten en aankomst op de grote markt van Antwerpen.
Setup zal met een 808 en Sub9 zijn.
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik moest niet starten. Zondag een wagen geramd met mijn P3. Remde nogal plots doordat een andere wagen onverwacht de weg afsneed. Als je dan met meer dan 50km/u afkomt en er slechts 20m tussen zit dan is het eventjes alle hens aan dek. Resultaat : Juist niet 3 x over kop (blijkbaar beschik ik over interne ABS :=) ) Echter de wagen niet kunnen ontwijken en dan het complete linkerachterlicht gecrashed met mijn rechter remhendeltje. Buiten enkele krassen op die remhendel en gescheurd stuurlint en een ferme adrenaline-stoot ben ik er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Trouwens : op dat moment reed ik dus 55km/u (licht dalende weg natuurlijk) en was ik net aan het denken hoe die profs die snelheid kunnen vasthouden over vb 40km. Dit is gewoonweg niet te geloven. 40-45km is menselijk maar 50km/u gemiddeld benaderd toch sterk het bovenmenselijke. Want neem nu de laatste tourtijdrit. dat was alles behalve vlak en toch gemiddeld 50. Zelfs diegenen die het "op het gemak" hebben gedaan zitten nog ruim boven de 45Km. Sterke mannen dan toch.
-
- Forum-lid
- Berichten: 36
- Lid geworden op: 21 mei 2008 10:52
Trifox schreef:C a s r a n schreef:ernienator schreef:he, pieter
ben je dit jaar weer te bewonderen in Antwerpen met je schitterende P3?
weet je toevallig al de weervoorspelling voor zondag?
succes!!
Thx. Ik doe zondag idd de Ironman 70.3 Antwerp mee, net als H3 en Trifox van het forum hier trouwens. Sja, "bewonderen"... die fiets dan misschien?
Weersvoorspelling voor zondag is momenteel droog, hoor ik. Maar als het regent gaat het ook, zie maar naar vorig jaar: ik had er geen erg in dat het met bakken uit de lucht kwam.
Juist. Het bewonderen zal beperkt blijven tot de P3 . Trouwens als toeschouwer zul je ze ook maar vanop afstand kunnen bewonderen. Grote wisselzones en een eenzame rit van 90km in het antwerpse havengebied bieden aanwezige toeschouwers weinig fiets-spectakel. Daartegenover is het loopnummer dan weer schitterend met 3 doortochten en aankomst op de grote markt van Antwerpen.
Setup zal met een 808 en Sub9 zijn.
Het had trouwens niet veel gescheeld of ik moest niet starten. Zondag een wagen geramd met mijn P3. Remde nogal plots doordat een andere wagen onverwacht de weg afsneed. Als je dan met meer dan 50km/u afkomt en er slechts 20m tussen zit dan is het eventjes alle hens aan dek. Resultaat : Juist niet 3 x over kop (blijkbaar beschik ik over interne ABS :=) ) Echter de wagen niet kunnen ontwijken en dan het complete linkerachterlicht gecrashed met mijn rechter remhendeltje. Buiten enkele krassen op die remhendel en gescheurd stuurlint en een ferme adrenaline-stoot ben ik er gelukkig zonder kleerscheuren vanaf gekomen.
Trouwens : op dat moment reed ik dus 55km/u (licht dalende weg natuurlijk) en was ik net aan het denken hoe die profs die snelheid kunnen vasthouden over vb 40km. Dit is gewoonweg niet te geloven. 40-45km is menselijk maar 50km/u gemiddeld benaderd toch sterk het bovenmenselijke. Want neem nu de laatste tourtijdrit. dat was alles behalve vlak en toch gemiddeld 50. Zelfs diegenen die het "op het gemak" hebben gedaan zitten nog ruim boven de 45Km. Sterke mannen dan toch.
Ik heb die gedachtes ook regelmatig, maar misschien eten die een boordje brinta iedere dag. Anders weet ik het ook niet
Jij ook succes zondag,maar ik had gehoord dat ze het fietsparcours zouden aanpassen? Of was dit een gerucht?
Het leven is zo mooi op een Cervelo
ernienator schreef:Ik heb die gedachtes ook regelmatig, maar misschien eten die een boordje brinta iedere dag. Anders weet ik het ook niet
Jij ook succes zondag,maar ik had gehoord dat ze het fietsparcours zouden aanpassen? Of was dit een gerucht?
Het hele jaar was er sprake dat er een ander fietsparcours zou komen dan dat van vorig jaar (toen vielen veel deelnemers in de regen over de tramrails die diagonaal het parcours dwars). Uiteindelijk blijkt het parcours 100% identiek aan dat van vorig jaar te zijn!
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -