![Smile :)](./images/smilies/icon_e_smile.gif)
Blijkt overigens dat de P2 kleurstelling van dit jaar echt wel controversieel is. Sommigen, zoals ik en nog een paar mensen, vinden het een prachtige kleurstelling, de mooiste van het Cervélo-gamma; anderen vinden het zilver-rood tegenvallen.
Fiets Magazine nr. 2-2025 is nu verkrijgbaar! Bestel jouw exemplaar zonder verzendkosten in onze shop, voor jezelf of als cadeau voor iemand anders!
H3 schreef:Je kunt idd niet al je vingers kwijt op de rem maar met twee of drie vingers kun je hard genoeg remmen. Bovendien moet je het gas gewoon openhoudenRemmen op een triathlonfiets doe je net voor de balk in het parc fermee
...
C a s r a n schreef:
...en de fiets keihard tegen de vrijwilliger laten aanlopen die hem moest gaan wegzetten...
...en ware het niet dat een andere vrijwilliger wat te lang zocht naar mijn transition bag...
C a s r a n schreef:(chapeau voor die kerel dat hij m'n fiets niet liet vallen, zoals Stadler's bike in 2006).
Heel gek, met zo'n naam.H3 schreef:heb wel gereden met Hed3 in het verleden (..)
C a s r a n schreef:Blijkt overigens dat de P2 kleurstelling van dit jaar echt wel controversieel is. Sommigen, zoals ik en nog een paar mensen, vinden het een prachtige kleurstelling, de mooiste van het Cervélo-gamma; anderen vinden het zilver-rood tegenvallen.
menno schreef:Carsran heb je nog meegedaan in Wiebaden?
en zoja wat is het verhaal?hoeveelste en zwaarte van de wedsrtijd