Tijdritfietsen
-
- Forum-lid
Ik ben heb web aan het uitspitten voor een tijdritframe en kom terecht bij oa een canyon speedmax al frameset.
Deze is te koop voor 699 euro indien je een vergunning hebt.
Een buitenkans of zijn er meerdere frames die hier in de buurt van komen prijs/kwaliteit gezien?
Ik ga het frame afmonteren met:
- Arione zadel cx carbon
- Shimano 105
- Speedplay zero stainless
- Oval carbon tijritstuur
- Easton ec 90 aero wielen
Deze is te koop voor 699 euro indien je een vergunning hebt.
Een buitenkans of zijn er meerdere frames die hier in de buurt van komen prijs/kwaliteit gezien?
Ik ga het frame afmonteren met:
- Arione zadel cx carbon
- Shimano 105
- Speedplay zero stainless
- Oval carbon tijritstuur
- Easton ec 90 aero wielen
- robbebopper
- Forum-lid HC
Oei, als dat je eerste is, dan wil ik je tweede wel eens zien!
-
- Forum-lid
Zeer mooie fiets! vindt het ultegra crankstel er ook zeer mooi opstaan. Wielen ben ik niet kapot van, een dicht achterwiel zal hem vast goed staan
-
- Forum-lid
Sensa1 schreef:Bij deze me eerste TT-fiets...
[img=http://www.rinywirixtweewielers.nl/race ... %20(1).JPG]
Mag ik vragen wat voor zadel je op deze fiets hebt gemonteerd?
Mooie fiets! Ik zou het stuur nog iets horizontaler zetten.
mvgr Sander
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Hallo,
Ook hier even neerzetten.
Gisteren na lang wikken en wegen een Kuota Kueen-K besteld in de zwart-wit-rode uitvoering, en daarmee ook mijn allereerste nieuwe fiets. Kuota Kueen-K Stond aanvankelijk pas als 3de op mijn lijstje. Met als nummer 1 de Trek speed concept (nog niet verkrijgbaar) en nummer 2 de Giant trinity advanced SL. Aanvankelijk de Giant bestelt, maar een leveringstijd van minimaal 6 maanden vond ik te lang. In Cervélo had ik geen interesse dus leek me de Kuota Kueen-K de beste keuze. Hopelijk gaat die Trek speed concept niet vlug in productie voor het brede publiek, want dan ga ik toch pijn in m'n hart hebben. Deze Trek blijft toch een droom van me dus misschien over een jaartje
Afmontage met SRAM Red, 3T Brezza team stuur, Fizik Arione Tri2 zadel, R2C TT Shifters en met een SRM SRAM Powermeter Pro met SRAM timetrail kettingblad. Het kader zou binnen 1.5 week al kunnen geleverd worden.
Ik ben er nog niet aan uit voor welke wedstrijdwielen ik zal gaan, eventueel Zipp 808 achteraan en Zipp 404 vooraan.
Mvg, Rob Bobbaers
Ook hier even neerzetten.
Gisteren na lang wikken en wegen een Kuota Kueen-K besteld in de zwart-wit-rode uitvoering, en daarmee ook mijn allereerste nieuwe fiets. Kuota Kueen-K Stond aanvankelijk pas als 3de op mijn lijstje. Met als nummer 1 de Trek speed concept (nog niet verkrijgbaar) en nummer 2 de Giant trinity advanced SL. Aanvankelijk de Giant bestelt, maar een leveringstijd van minimaal 6 maanden vond ik te lang. In Cervélo had ik geen interesse dus leek me de Kuota Kueen-K de beste keuze. Hopelijk gaat die Trek speed concept niet vlug in productie voor het brede publiek, want dan ga ik toch pijn in m'n hart hebben. Deze Trek blijft toch een droom van me dus misschien over een jaartje
Afmontage met SRAM Red, 3T Brezza team stuur, Fizik Arione Tri2 zadel, R2C TT Shifters en met een SRM SRAM Powermeter Pro met SRAM timetrail kettingblad. Het kader zou binnen 1.5 week al kunnen geleverd worden.
Ik ben er nog niet aan uit voor welke wedstrijdwielen ik zal gaan, eventueel Zipp 808 achteraan en Zipp 404 vooraan.
Mvg, Rob Bobbaers