Mobiele applicatie tips voor wielrenners
Rendevous (iphone)Om afspraken te maken
Cyclemeter (iphone) Tracking obv gps
Bike doctor (iphone & android) 23 veelvoorkomende fiets reparaties
Calorie tracker Livestrong (Iphone) Meet je inspanningen, gewicht & verbranding.
Kortom, de smartphones zijn handig bij het fietsen.
Calorie tracker Livestrong (Iphone) Meet je inspanningen, gewicht & verbranding.
Kortom, de smartphones zijn handig bij het fietsen.
Leuk topic!
Mijn tips:
Bike calculator (iPhone) berekent het geleverde/te leveren vermogen. Zeer uitgebreid.
ShiftIt (iPhone) berekent adhv verzet en cadans de klimtijd van bekende klimmen.
Mijn tips:
Bike calculator (iPhone) berekent het geleverde/te leveren vermogen. Zeer uitgebreid.
ShiftIt (iPhone) berekent adhv verzet en cadans de klimtijd van bekende klimmen.
Mytracks(android): GPS tracking op een map. Delen, uploaden en als .gpx track exporteren
Sportypal (android): GPS tracking, met wat meer sportfuncties erbij. Workouts en profiel aanmaken
Softrace(android): GPS tracking, rijden tegen andere users, workouts en profiel aanmaken
Nike Boom(android): Muziek playlist (je eigen muziek) met motivationele teksten van bekende sporters er tussendoor en geeft begin en eind van intervallen aan.
Bikenode (android): Map van het landelijke fietsroute netwerk in je omgeving met de nummers van de borden erop. Handig als je het routenetwerk gebruikt.
Sportypal (android): GPS tracking, met wat meer sportfuncties erbij. Workouts en profiel aanmaken
Softrace(android): GPS tracking, rijden tegen andere users, workouts en profiel aanmaken
Nike Boom(android): Muziek playlist (je eigen muziek) met motivationele teksten van bekende sporters er tussendoor en geeft begin en eind van intervallen aan.
Bikenode (android): Map van het landelijke fietsroute netwerk in je omgeving met de nummers van de borden erop. Handig als je het routenetwerk gebruikt.
-
- Forum-lid
[quote="zunor"]Zouden er ook applicaties bestaan voor op Blackberry?[/quote]
ja ik gebruik momenteel sportypal, werkt goed voor een gratis applicatie.
ik heb eerder ook gpsed gebruikt, maar die was nogal wisselvallig in het vinden van een gps-signaal.
ja ik gebruik momenteel sportypal, werkt goed voor een gratis applicatie.
ik heb eerder ook gpsed gebruikt, maar die was nogal wisselvallig in het vinden van een gps-signaal.
[quote="Bernd"]Rendevous (iphone)Om afspraken te maken
Kortom, de smartphones zijn handig bij het fietsen.[/quote]
wat betreft Rendezvous van Rapha (!)
Ik zie dat het in engeland veel gebruikt wordt, jammer dat het in nederland nog nietzo populair is.
Dus ik zeg:
IEDEREEN MET EEN IPOD/IPAD/IPHONE/WATDANOOK DOWNLOAD RENDEZVOUS EN MAAK EEN ACCOUNT AAN, MISSCHIEN KUNNEN WE NOG EEN KEER EEN LEUKE FORUMRIT ORGANISEREN!
Kortom, de smartphones zijn handig bij het fietsen.[/quote]
wat betreft Rendezvous van Rapha (!)
Ik zie dat het in engeland veel gebruikt wordt, jammer dat het in nederland nog nietzo populair is.
Dus ik zeg:
IEDEREEN MET EEN IPOD/IPAD/IPHONE/WATDANOOK DOWNLOAD RENDEZVOUS EN MAAK EEN ACCOUNT AAN, MISSCHIEN KUNNEN WE NOG EEN KEER EEN LEUKE FORUMRIT ORGANISEREN!
Specialized Tarmac Elite Compact
-
- Forum-lid
Sports tracker(nokia) is te downloaden via de ovi store:)
Merida Race lite 904
Cervelo S3D - Canyon Aeroad CF SL - Cannondale Scalpel Si-3