Gazelle V8 Schiet er eens op...
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
19,5 cm bij 58 cm bovenbuis is al best lang. Maar goed een Gazelle hoef je niet vanwege de maatvoering te kopen, want die is gewoon waardeloos. Iedereen die kleiner is dan 1m70 of langer dan 1m90 past niet fatsoenlijk op de betere gazelles. 4 maten is echt veel te weinig, Gazelle heeft er voor gekozen om die 4 maten behoorlijk dicht bij elkaar te laten liggen, waardoor ze toch een grote groep uitsluiten.
-
- Forum-lid
- Berichten: 1313
- Lid geworden op: 12 mei 2005 21:24
Het heeft even geduurd maar na 4 maanden zoek - speur - lees - en opbouwen
is mijn meisje dan eindelijk daar.
7,8 kg schoon aan de haak
Gazelle V8 1615
Voorvork velocite (beetje zwaar) 610
Balhoofd incl.
Velgen Campagnolo neutron (2x) 1652
Banden Veloflex pave (2x) 372
Binnen band Schwalbe ultremo 100
Klem voor derraill Campagnolo 25
Crank & BB Campagnolo record CT 700
Ergo Powers Campagnolo record (pr) 332
Voor derrailleurCampagnolo record 74
Achter derrail. Mid.Campagnolo record 193
Casette 13,14,15,16,17,18,19,20,23,26 228
Remmen campagnolo record 284
Ketting Campagnolo record 258
Kabels Campagnolo 246
Stuur ritchey wcs carbon 205
Stuurlint charge bar tape brown 100
Stuurpen ritchey wcs carb.100mm 125
Zadel charge spoon cromo rail 266
Zadelpen ritchey wcs carbon 184
Pendalen Look Keo carbon 230
Ik heb toch maar de stoute schoenen aan getrokken en zelf opgebouwd de crank was even spannend samen met de ketting (deze met een gewone spons gemonteerd) het afstellen van de versnellingen even lastig maar voor de rest een eitje.
Ja ik ben een beetje verliefd;-)
Het mooiste aan haar,het leren lint en laat ik nou net hele de tijd vast mogen houden.
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x557.jpg]
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x600.jpg]
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x600.jpg]
is mijn meisje dan eindelijk daar.
7,8 kg schoon aan de haak
Gazelle V8 1615
Voorvork velocite (beetje zwaar) 610
Balhoofd incl.
Velgen Campagnolo neutron (2x) 1652
Banden Veloflex pave (2x) 372
Binnen band Schwalbe ultremo 100
Klem voor derraill Campagnolo 25
Crank & BB Campagnolo record CT 700
Ergo Powers Campagnolo record (pr) 332
Voor derrailleurCampagnolo record 74
Achter derrail. Mid.Campagnolo record 193
Casette 13,14,15,16,17,18,19,20,23,26 228
Remmen campagnolo record 284
Ketting Campagnolo record 258
Kabels Campagnolo 246
Stuur ritchey wcs carbon 205
Stuurlint charge bar tape brown 100
Stuurpen ritchey wcs carb.100mm 125
Zadel charge spoon cromo rail 266
Zadelpen ritchey wcs carbon 184
Pendalen Look Keo carbon 230
Ik heb toch maar de stoute schoenen aan getrokken en zelf opgebouwd de crank was even spannend samen met de ketting (deze met een gewone spons gemonteerd) het afstellen van de versnellingen even lastig maar voor de rest een eitje.
Ja ik ben een beetje verliefd;-)
Het mooiste aan haar,het leren lint en laat ik nou net hele de tijd vast mogen houden.
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x557.jpg]
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x600.jpg]
[img=http://foto.modelbouwforum.nl/albums/us ... 00x600.jpg]
mao schreef:Het heeft even geduurd maar na 4 maanden zoek - speur - lees - en opbouwen
is mijn meisje dan eindelijk daar.
7,8 kg schoon aan de haak
Gazelle V8 1615
Voorvork velocite (beetje zwaar) 610
Balhoofd incl.
Velgen Campagnolo neutron (2x) 1652
Banden Veloflex pave (2x) 372
Binnen band Schwalbe ultremo 100
Klem voor derraill Campagnolo 25
Crank & BB Campagnolo record CT 700
Ergo Powers Campagnolo record (pr) 332
Voor derrailleurCampagnolo record 74
Achter derrail. Mid.Campagnolo record 193
Casette 13,14,15,16,17,18,19,20,23,26 228
Remmen campagnolo record 284
Ketting Campagnolo record 258
Kabels Campagnolo 246
Stuur ritchey wcs carbon 205
Stuurlint charge bar tape brown 100
Stuurpen ritchey wcs carb.100mm 125
Zadel charge spoon cromo rail 266
Zadelpen ritchey wcs carbon 184
Pendalen Look Keo carbon 230
Ik heb toch maar de stoute schoenen aan getrokken en zelf opgebouwd de crank was even spannend samen met de ketting (deze met een gewone spons gemonteerd) het afstellen van de versnellingen even lastig maar voor de rest een eitje.
Ja ik ben een beetje verliefd;-)
Het mooiste aan haar,het leren lint en laat ik nou net hele de tijd vast mogen houden.
Hoi,
Hij is mooi Mao!! Ik zag hem vandaag in een winkel en was bijna meteen verkocht.
Strakke bak. Mooi dat bruin lederen zadel en idem stuurlint op jouw fiets Mao.
Ik was voornamelijk gechrameerd van de 'stille' decals op het frame en de pure titanium look (nooit overspuiten Maurice).
Ze hadden nog een 55 en 59cm. Normaal heb ik 56cm klassiek dus 55cm moet kunnen:D Even de geometry van de V8 nakijken.
Correctie!! Ze hadden ook nog een 57cm.
Excuse om te kopen......ehm.....
Ik heb geen auto. Het was liefde op het eerste gezicht. Een fiets die voor PR geschikt is. Een langdurige investering.
Nog even 1 nachtje over slapen (als dat ervan komt). Oh ja......titanium fietsen tellen
Ik weet, er zijn 'mooiere' maar ook veel duurdere titanium fietsen.
Ik heb vandaag deze hele draad (en die over Titanium Fietsen gedeeltelijk) doorgelezen (alle pagina's) en dit lijkt me geen verkeerde koop.
Als iemand terechte en onderbouwde kritiek heeft op de Gazelle V8 dan hoor ik het graag.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
-
- Forum-lid HC
- Berichten: 5547
- Lid geworden op: 06 sep 2006 15:10
ZorroI schreef:Als iemand terechte en onderbouwde kritiek heeft op de Gazelle V8 dan hoor ik het graag.
Mvg, Zorro
Chris King balhoofd!
What makes the boat go faster?
Ik heb hem ook. In de standaard uitvoering. (Nu ja, met een dubbel) Kan hem iedereen aanbevelen. Als je een FM zo ver krijgt alleen het frame te leveren (zoals Mao's FM) is dat zeker een optie. Op marktplaats.nl doet V*s ook zo iets, maar goed, daar zou ik hem zelf nooit kopen. (Maar dat is geheel persoonlijk natuurlijk)