Hey lui,
Ik ben vanaf morgen de trotse eigenaar van de volgende fiets:
Cube LTD terra line:
Volledig Deore afgemonteerd met Schwalbe banden en Deore naven. Mooi in matzwart uitgevoerd.
Voor m'n eerste sportfiets ooit geen slechte start lijkt me.
M’n Nieuwe fietsje!!! Woehooee!!
-
- Forum-lid HC
Mooi fietsje voor veel probleemloze km. Waar ga je hem allemaal voor gebruiken, want een echte mtb lijkt het mij niet
Het is een crosshybride. Met 28in velgen maar met redelijk breed profiel banden. Er kunnen ook smalle bandjes op en bredere, lekker flexibel dus. Ik ga hem gebruiken voor lekker enden raggen op de weg, schelpenpaadjes en licht off-road werk. Ook fiets-vakanties in de toekomst...wie weet...dus vooral veel kilometers vreten.
Om 1 uur kan ik em ophalen...hopen dat t vanmiddag redelijk weer is om lekker te testfietsen.
Om 1 uur kan ik em ophalen...hopen dat t vanmiddag redelijk weer is om lekker te testfietsen.
-
- Forum-lid
Quoten: Origineel geplaatst door renes op 04 Januari 2007
Woehooee, vanmiddag de eerst 50 km op mn fietsje weggetrapt. Met windkracht 7/8 hiero in het noorden des lands. Ben helemaal blij, en vooral ook moe. Fietst heerlijk, al mogen er nog wel bullbars op.Ik ben gelukkig met mn fiets!
Veel last van overstekend wild daar in het noorden?
Woehooee, vanmiddag de eerst 50 km op mn fietsje weggetrapt. Met windkracht 7/8 hiero in het noorden des lands. Ben helemaal blij, en vooral ook moe. Fietst heerlijk, al mogen er nog wel bullbars op.Ik ben gelukkig met mn fiets!
Veel last van overstekend wild daar in het noorden?