Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

Trenga

spaakie
Forum-lid

spaakie 27 dec 2006 22:23

Kent iemand deze fietsen en wat vinden jullie van deze fiets
http://www.trenga.de/details2006.asp?kat=5&ID=49
Deze fiets is op het moment €860 met 105 naven en €900 met shimano 560 wielen lijkt dat volgens jullie een goede koop of niet. En wat zijn de voordelen en de nadelen van deze fiets.

robbebopper
Forum-lid HC

Gebruikersavatar robbebopper 27 dec 2006 22:39

Ik heb ze op de "Bikemotion Benelux-beurs" van afgelopen oktober zien staan. Trenga had daar een eigen stand. Ik moet zeggen dat ik daarvoor nog nooit van dit merk gehoord had. Zo te zien is het een prima fiets voor die prijs. Wellicht is het een tip om naar andere sites te kijken van Duitse merken. De concurrentiestrijd op de Duitse markt is naar horen zeggen erg hevig. Trenga moet het opnemen tegen merken als "Stevens", "Red Bull", "Canyon" en "Bulls". Dit levert voor ons als consument het voordeel op dat je voor een relatief lage prijs goede fietsen kunt kopen. Weinig aansprekend qua merk, maar ja, dat is een keuze die je zelf moet afwegen.

jorke
Forum-lid

jorke 29 dec 2006 12:42

Je moet het zo zien er wordt een mooi frame gekocht in het verre oosten er wordt een onderdelen groep gekocht zadel wiellen stuurbochtje enz. en...... een nieuw merk is geboren niks mis mee maar de fiets mist natuurlijk smoelwerk als je dat niet belangrijk vindt heb je een leuke fiets voor een redelijke prijs maar ik denk als je nog verder zoekt kun je voor nog minder geld wel iets vergelijkbaar vinden

Plaats reactie