Amstel Gold Race 2007
Dit zijn de voorspellingen die http://www.zoover.nl/nederland/limburg/maastricht/weer geeft voor volgende week zaterdag. Hier zijn wel de voorspellingen genomen voor Maastricht.
Min temp: 8 graden
Max temp: 16 graden
Zon: 55%
Neerslag: 25%
Wind: NO 3
Min temp: 8 graden
Max temp: 16 graden
Zon: 55%
Neerslag: 25%
Wind: NO 3
-
- Forum-lid HC
Elk jaar weer dat gezeik over dat weer!!!De voorspelling veranderd nog wel 6 keer, gewoon afwachten en het nemen zoals het is.
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
-
- Forum-lid
Als het weer net zo is als vandaag..........
Klimmen is (een) kunst!
-
- Forum-lid HC
Lijkt hier wel het Erwin Krol forum!!!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Een leuke dag begint met een goed ontbijt en goed weer.
Je moet maar eens naar de gezichten kijken als het weer goed is , die zijn dan vrolijker dan als het de hele dag regent.
Voorspelling nu , volgens Weeronline , is : Droog , max 13 gr C , wel een koude start met temp. rond het vriespunt in Zuid-Limburg.
Je moet maar eens naar de gezichten kijken als het weer goed is , die zijn dan vrolijker dan als het de hele dag regent.
Voorspelling nu , volgens Weeronline , is : Droog , max 13 gr C , wel een koude start met temp. rond het vriespunt in Zuid-Limburg.
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Quote: Origineel geplaatst door Seniene op 14 April 2007
Wij doen voor de eerste keer mee! Jeuj....Is het te doen voor een amateurke zoals ik?
Alles is te doen , als je het maar goed indeelt. Regelmatig eten en drinken . en je niet gek laat maken door medefietsers.
Welke afstand rij je ?
Wij doen voor de eerste keer mee! Jeuj....Is het te doen voor een amateurke zoals ik?
Alles is te doen , als je het maar goed indeelt. Regelmatig eten en drinken . en je niet gek laat maken door medefietsers.
Welke afstand rij je ?
It ain\'t what you do , it\'s the way that you do it.
Iemand een idee of de Daelhemmerweg ook afgesloten is voor ander verkeer dan deelnemers?
Ik van toch aannemen van wel!
Lijkt mij wat veiliger (en mooier) om lekker af te dalen en zonder al te veel rekening te houden met ander verkeer de Cauberg op te rijden. Wel vooropgesteld dat je hoe dan ook altijd moet uitkijken.
Ik van toch aannemen van wel!
Lijkt mij wat veiliger (en mooier) om lekker af te dalen en zonder al te veel rekening te houden met ander verkeer de Cauberg op te rijden. Wel vooropgesteld dat je hoe dan ook altijd moet uitkijken.
Stevens SCF1-Campa Chorus/Record-Eurus
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1
Planet X Stealth-Campa Chorus-Xentis Mark 1