Dag,
Ik heb me een trapfrequentie meter van polar s 720igekocht. In de beschrijving staat dat je hem op de schuinbuis moet bevestigen. Ik heb een oversize buis dus dit lukt niet.
Hoe kan ik hem nu besvestigen. Gaar jullie mening.
gr dave
hoe trapfrequentie polar bevestigen
-
- Forum-lid HC
Langere tiecords gebruiken. Even langs de FM.
What makes the boat go faster?
-
- Forum-lid
Ik heb mijn trapfrequentie sensor van polar aan de staande buis bevestigd. Hij zit zan precies onder een eventuele tweede bidon.
Veel succes.
Dream-plus.
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Enkele mensen hier op het forum (waaronder ikzelf) hebben de trapfrequentie sensor van de CS200 (zal wel ongeveer dezelfde als die van jou zijn) op de staande achtervork geplaatst. Er staan ook wel enkele foto's van op het forum.
Je moet maar even bij het Cannondale topic kijken (ff zoek functie gebruiken) ik heb daar enkele foto's van m'n cannondale staan. Als je mazzel hebt is hij van de goede kant gefotgrafeerd, anders kun je ook nog ff zoeken naar polar CS200 (gebruikers ervaringen oid!)
Wel is het zo dat deze constructie niet bij iedereen werkt, het schijnt dat het qua bereik van de sensor net op of over het randje is! Esthetisch gezien is het wel de mooiste oplossing!
Je moet maar even bij het Cannondale topic kijken (ff zoek functie gebruiken) ik heb daar enkele foto's van m'n cannondale staan. Als je mazzel hebt is hij van de goede kant gefotgrafeerd, anders kun je ook nog ff zoeken naar polar CS200 (gebruikers ervaringen oid!)
Wel is het zo dat deze constructie niet bij iedereen werkt, het schijnt dat het qua bereik van de sensor net op of over het randje is! Esthetisch gezien is het wel de mooiste oplossing!
Bij mij werkt dat helaas niet inderdaad.
Ik heb 'm op de onderbuis, inderdaad met langere tie-wraps, verkrijgbaar bij de bouwmarkt en/of kluszaak.
Ik heb 'm op de onderbuis, inderdaad met langere tie-wraps, verkrijgbaar bij de bouwmarkt en/of kluszaak.