roval wielen
-
- Forum-lid
yo,
heb bij specialized roval wielen gezien,
mij vraag is nu,
zijn deze ook appart te koop voor de niet specialized kopers, en in welke prijsklasse zijn ze gevestigd,
mensen dien wat weten over de kwaliteit zijn ook altijd welkom.
heb bij specialized roval wielen gezien,
mij vraag is nu,
zijn deze ook appart te koop voor de niet specialized kopers, en in welke prijsklasse zijn ze gevestigd,
mensen dien wat weten over de kwaliteit zijn ook altijd welkom.
Quoten: Origineel geplaatst door Eric E op 24 December 2006
Moeten ook los te koop zijn via de Specialized dealers, over de kwaliteit weet ik niets. Maar mijn gevoel zegt dat ik voor dat geld eerder bij de gevestigde wielenbouwers zou blijven.
Hoi,
Zijn zeer goede wielen, hoor.
Ciao,
Moeten ook los te koop zijn via de Specialized dealers, over de kwaliteit weet ik niets. Maar mijn gevoel zegt dat ik voor dat geld eerder bij de gevestigde wielenbouwers zou blijven.
Hoi,
Zijn zeer goede wielen, hoor.
Ciao,
Snobisme is een dure hobby...
Sprak erover met mijn Fm die ze heeft staan. Ik vind ze oerlelijk maar hij was er erg anthousiast over. En dan niet zozeer over de looks maar ove de rij eigenschappen. Ik heb me laten vertellen dat ze zijdelinks superstijf aanvoelden en erg fijn reden (hij heeft er een testparcours mee afgelegd).
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
-
- Forum-lid
Quote: Origineel geplaatst door sepp op 24 December 2006
de wiele,n zijn rommel.... tom boonen gaat er al niet mee rijden slap en zwaar...ze zijn trouwens niet te spreken over het merk boonen zit al aan fiets nr 4maar ja
was de wielensponsor van quick-step niet mavic?
de wiele,n zijn rommel.... tom boonen gaat er al niet mee rijden slap en zwaar...ze zijn trouwens niet te spreken over het merk boonen zit al aan fiets nr 4maar ja
Quoten: Origineel geplaatst door mathias .v. op 25 December 2006
de wiele,n zijn rommel.... tom boonen gaat er al niet mee rijden slap en zwaar...
ze zijn trouwens niet te spreken over het merk boonen zit al aan fiets nr 4
maar ja
Dacht ik ook ... Goed opgemerkt Btw, Boonen reed telkens op laag carbon wielen. Mavic maakt toch niks dergelijks?
de wiele,n zijn rommel.... tom boonen gaat er al niet mee rijden slap en zwaar...
ze zijn trouwens niet te spreken over het merk boonen zit al aan fiets nr 4
maar ja
Dacht ik ook ... Goed opgemerkt Btw, Boonen reed telkens op laag carbon wielen. Mavic maakt toch niks dergelijks?