1ste week vd kerstvakantie naar val thorens geweest voor 10 dagen, echt rotsneeuw veels te weinig, nog niet de 1/3 van de pistes open en als ze open waren dan waren ze heel ijzig, maargoed,
skien blijft leuk ook met ijs.
Gelukkig heb ik nog een weekje met carnaval
Wintersport
-
- Forum-lid
Juist terug van een week La Toussuire (waar Landis zijn dip(je) had). Eerste dag ging het nog. Tweede dag opgestaan met regen. Balen dus. In de namiddag is het beginnen sneeuwen tot 's anderendaags rond 22u. Daarna nog 3 dagen poeder. Prachtig gewoon. Volgend jaar weer!!!
We hebben met zijn allen zoveel gas gegeven de afgelopen jaren dat de wintersport ten einde raakt in Europa. Maar dat heeft ook als voordeel dat de grote passen eerder open zijn. Kunnen we weer echt sporten.
Geen enkele col is zwaar, het ligt aan de renner (maar er zijn uitzonderingen).
Quoten: Origineel geplaatst door harrebas op 12 Januari 2007
We hebben met zijn allen zoveel gas gegeven de afgelopen jaren dat de wintersport ten einde raakt in Europa.
Nounou wat een pessimist. Afgelopen jaren was het juist super in de Alpen qua sneeuw.
We hebben met zijn allen zoveel gas gegeven de afgelopen jaren dat de wintersport ten einde raakt in Europa.
Nounou wat een pessimist. Afgelopen jaren was het juist super in de Alpen qua sneeuw.
Toch een vrolijk tintjeMaar dat heeft ook als voordeel dat de grote passen eerder open zijn. Kunnen we weer echt sporten.
Quoten: Origineel geplaatst door jimbo op 10 Januari 2007
IK vertrek woensdag voor 5 dgn naar gerlos. Ik hoop dat het wat is. Het lijkt wel gvd wel lente zo.
Nou, t ging ,maar net.
In het dal geen sneeuw meer maar een dal afdaling was net nog mogelijk.
Om 07.00 uur op de web cam kijken en dan zie je op de berg al 3 graden staan. Toch nog wel lekker kunnen skieen en eigenlijk de storm geheel gemist.
De vooruitzichten zijn goed.
IK vertrek woensdag voor 5 dgn naar gerlos. Ik hoop dat het wat is. Het lijkt wel gvd wel lente zo.
Nou, t ging ,maar net.
In het dal geen sneeuw meer maar een dal afdaling was net nog mogelijk.
Om 07.00 uur op de web cam kijken en dan zie je op de berg al 3 graden staan. Toch nog wel lekker kunnen skieen en eigenlijk de storm geheel gemist.
De vooruitzichten zijn goed.
CC, agr 100; limo 100
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Zaterdag Winterberg, hoop dat er sneeuw ligt!
Quoten: Origineel geplaatst door Alp d'Huez53:15 op 23 Januari 2007
Valt tegen! http://www.sneeuwhoogte.nl/Duitsland/No ... Winterberg
2 lullige centimetertjes, maarrr volgens de site gaat t overmorgen sneeuwen (95% kans)
Ik ben al geweest, Kitzbühel. Precies goed getimed want we hadden iedere dag sneeuw, met een maximum van 50 cm ongeveer. En iedere dag dalafdaling mogelijk
Ik wil nog een keer
Valt tegen! http://www.sneeuwhoogte.nl/Duitsland/No ... Winterberg
2 lullige centimetertjes, maarrr volgens de site gaat t overmorgen sneeuwen (95% kans)
Ik ben al geweest, Kitzbühel. Precies goed getimed want we hadden iedere dag sneeuw, met een maximum van 50 cm ongeveer. En iedere dag dalafdaling mogelijk
Ik wil nog een keer
- alpdhuez53:15
- Forum-lid
- Contact
Dr ligt sneeuw! Gister was de eerste ski lift open en morgen draaien er al meer! Heb dr zin in maar ga nuj maffen. Moet dr om 04:00 uit
Hopelijk breek ik m'n poten niet!
Hopelijk breek ik m'n poten niet!