Een tijdje geleden heb ik een Shimano Dura Ace cassette gekocht via marktplaats. Helemaal nieuw en netjes verstuurd.
Van de week gemonteerd en iets viel me op. De laatste 3 tandwielen zitten aan elkaar vast en zouden 19-21-23 moeten zijn. Dit klopt ook, behalve dat de aanduiding niet klopt. Binnen in de laatste 'spindel' staat 19-20-21.
Uiteraard maak ik me hier niet erg druk over, maar vraag maar of iemand dit wel vaker is tegengekomen bij Shimano cassette's.
Klein foutje bij Shimano cassette?
Dit was misschien de reden dat je 'm zo goedkoop hebt kunnen krijgen?
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 21 December 2006
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 21 December 2006
Misschien heeft hij er wel meer voor betaald dan de adviesprijs.
Wat wil je hiermee zeggen?Volgens mij stel ik een vrij normale vraag. Als Shimano een foutje heeft gemaakt, zal dat vast bij meer mensen bekend zijn, toch?En dat ik hem daarom goedkoop heb kunnen krijgen, kan een reden zijn.Heb er 55 euro voor betaald en dat is inderdaad niet veel voor een nieuwe Dura Ace cassette. Zal de verkoper nog eens vragen.
Quoten: Origineel geplaatst door havana op 21 December 2006
Misschien heeft hij er wel meer voor betaald dan de adviesprijs.
Wat wil je hiermee zeggen?Volgens mij stel ik een vrij normale vraag. Als Shimano een foutje heeft gemaakt, zal dat vast bij meer mensen bekend zijn, toch?En dat ik hem daarom goedkoop heb kunnen krijgen, kan een reden zijn.Heb er 55 euro voor betaald en dat is inderdaad niet veel voor een nieuwe Dura Ace cassette. Zal de verkoper nog eens vragen.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Quoten: Origineel geplaatst door rene1 op 21 December 2006
Ik wou er mee zeggen dat Havanna er van uitgaat dat je'm voor een lage prijs hebt gekocht terwijl je dat in je startpost niet hebt vermeld.
Op die manier.
@SpEric, het is een 10 speed uitvoering
Ik wou er mee zeggen dat Havanna er van uitgaat dat je'm voor een lage prijs hebt gekocht terwijl je dat in je startpost niet hebt vermeld.
Op die manier.
@SpEric, het is een 10 speed uitvoering
staat op het kransje zelf nog iets eigenlijk ?
Misschien is er per ongeluk een verkeerde spindel in de productie voor de 19-21-23 gekomen.
Daarvoor of er na zijn ze vast verder gegaan met de 19-20-21..
Op rijden en als ie versleten is naar shimano sturen, wie weet krijg je er 1 terug gestuurd..
Misschien is er per ongeluk een verkeerde spindel in de productie voor de 19-21-23 gekomen.
Op rijden en als ie versleten is naar shimano sturen, wie weet krijg je er 1 terug gestuurd..
Quoten: Origineel geplaatst door SpEric op 22 December 2006
Op het kransje staat niets. Ga er binnenkort mee rijden (Tacx), maar het duurt bij mij wel een tijdje voordat een dergelijke cassette versleten is
Op het kransje staat niets. Ga er binnenkort mee rijden (Tacx), maar het duurt bij mij wel een tijdje voordat een dergelijke cassette versleten is