Ik ben geïnteresseerd geraakt in de Syntace P6 carbon zadelpen.
Iemand al ervaring hiermee?
Syntace website P6
Syntace P6 zadelpen
-
- Forum-lid
Mooie pen, afwerking zal wel op het bekende Syntace-niveau staan. Maar je ziet hem praktisch nooit omdat het een vrij zware pen is voor een carbon exemplaar, hij geen setback heeft en de afstelling niet supermakkelijk lijkt. Men zal al snel een andere pen pakken, WCS carbon bijvoorbeeld.
Mwah ok, maar echt zwaar valt wel mee toch? met ca. 200 gr voor de 27,2/350 versie komt ie zo'n 20 gram hoger uit dan de WCS carbon of bijv. Deda Blackstick. Een Easton EC70 weegt hetzelfde. Maar een WCS carbon is in ieder geval goedkoper dan een P6, misschien verklaart dat ook waarom je 'm niet zoveel ziet.
De afstelling zou volgens Syntace juist wel erg makkelijk moeten zijn. Ze pronken er mee dat je er zo goed bij kunt met je imbussleutel:
De afstelling zou volgens Syntace juist wel erg makkelijk moeten zijn. Ze pronken er mee dat je er zo goed bij kunt met je imbussleutel:
Ok, maar hij heeft geen setback en daarom niet geschikt voor iedereen / elke geometrie.... (denk aan positie zadel t.o.v. bracket)
Een WCS carbon zou mijn keus zijn (even schuren en overspuiten). Moet je anders Sharkman even mailen, die doet dat soort grappen allemaal
Een WCS carbon zou mijn keus zijn (even schuren en overspuiten). Moet je anders Sharkman even mailen, die doet dat soort grappen allemaal