Remmen, sturen, cranks etc., maar ook lampen en fietskoffers

PowerTap

sjezer
Forum-lid

sjezer 17 dec 2006 20:43

Wat gebeurt er met de apparaten die na een seizoen over komen? M.a.w. denk aan mij...

havana
Forum-lid HC

Gebruikersavatar havana 17 dec 2006 21:51

@ Casran: jij had toch ook een SRM? Ga je daar gewoon mee koersen en is dit gewoon omdat je het kan uittesten? Of word je gedwongen hiermee te rijden?

casran
Forum-lid HC

casran 17 dec 2006 22:19

Quoten: Origineel geplaatst door havana op 17 December 2006

@ Casran: jij had toch ook een SRM? Ga je daar gewoon mee koersen en is dit gewoon omdat je het kan uittesten? Of word je gedwongen hiermee te rijden?

Ik heb op heden 2 SRM-systemen ja, en die blijf ik gewoon gebruiken. Deze PowerTap test ik gewoon uit: omdat ik té nieuwsgierig ben om alle voor- en nadelen van de verschillende systemen te weten te komen, heb ik deze kans niet laten liggen. Of ik hem houd of voor een spotprijsje terug van de hand doe, zie ik later wel.Hetzelfde zal ik doen met een Polar Power-Output.
Volgend jaar wordt mijn team gesponsord door Ergomo. Die zal ik dus heel vaak gebruiken, ook in races. Desalniettemin staat in het contract van de ploeg met Ergomo dat renners het recht behouden gebruik te maken van andere systemen, dit om knowledge hoogtstaand te houden; wellicht zal ik af en toe nog eens met SRM racen ook. Nergens verplichtingen dus (tenzij de verplichting om data voor te leggen aan ploegleiding en feedback naar de sponsor toe).
Alles wordt gecoördineerd via TrainingPeaks: http://blog.trainingpeaks.com/2006/12/t ... icial.html
www.pieterdeneve.com | Facebook: www.facebook.com/pieterdeneve
- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

de zwarten
Forum-lid HC

Gebruikersavatar de zwarten 18 dec 2006 15:19

@casran: jij rijdt toch bij Parike? Worden die dan zo goed gesponsord? (tis toch niet van het goedkoopste materiaal, die ergoms...)
Bianchi EV Titanium (koers), Pinarello Asolo (kasseien), Colnago Master (kafee).
Afbeelding©®

casran
Forum-lid HC

casran 18 dec 2006 18:54

Quoten: Origineel geplaatst door de zwarten op 18 December 2006

@casran: jij rijdt toch bij Parike? Worden die dan zo goed gesponsord? (tis toch niet van het goedkoopste materiaal, die ergoms...)

Ik heb Parike verlaten. Vanaf heden en seizoen 2007 rijd ik bij het Amerikaanse Cycling Center, een cycling education school met een amateur team dat het officiële jeugdteam van Navigators Insurance is, zie "Navigators teams up with Cycling Center" - http://www.cyclingnews.com/news.php?id= ... c16news2Je zal trouwens kans genoeg hebben om het team, zijn werking en resultaten op te volgen; een internationaal tv-station is mede-sponsor en zal ons het jaar door volgen.

Dit is het teamlogo:     Website: www.cyclingcenter.com

- gelieve geen PMs te sturen, worden niet gelezen of beantwoord; mailen kan altijd -

wesley
Forum-lid

Gebruikersavatar wesley 18 dec 2006 19:52

Wanneer mogen we je nieuwe fiets(en) zien Casran? Na de jaarwisseling neem ik aan (als al je huidige sponsorcontracten zijn afgelopen)?

Leuk speelgoed trouwens! Ik ben erg benieuwd of het veel scheelt met een SRM-systeem qua precisie.

casran
Forum-lid HC

casran 29 dec 2006 10:51

Een kerel op Weight Weenies wist de nieuwe PowerTap SL 2.4 naaf (draadloos) te wegen. Exact 420gr.

hidman
Forum-lid

hidman 17 apr 2007 12:55

We zijn inmiddels vier maanden verder. Ik ben erg benieuwd naar de ervaringen die je inmiddels met de Powertap hebt opgedaan, Casran.
http://home.hccnet.nl/oege.hiddema" onclick="window.open(this.href);return false;

demonic
Forum-lid

demonic 20 apr 2007 18:05

ik ben ook erg benieuwd naar de ervaringen met de powertap, mede omdat dit mij een goedkopere oplossing lijkt tov srm, dat voor mij waarschijnlijk iets te duur is.

Plaats reactie