Bijna nieuwe Fox F100RL!. Gekocht voorjaar 2006! Slechst 1000km mee gereden. Overkompleet.
Vork is voor disk only. Inclusief lockout.
Vaste prijs 350e
Foto: http://picasaweb.google.com/armandbloem ... 9702410498
Forumregels
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Belangrijk: Lees voor je hier iets te koop aanbiedt dit topic: De regeltjes!
Fox F100RL
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
Hee bloem, plant of wat voor organisch materiaal dan ook:
Gewoon even die vork op MP zetten en hier niet alleen maar komen om je rommel te verpatsen!! Heel simpel, zo zijn de regels hier gewoon. Niet gaan lopen piepen als een vadsige aap.....
Gewoon even die vork op MP zetten en hier niet alleen maar komen om je rommel te verpatsen!! Heel simpel, zo zijn de regels hier gewoon. Niet gaan lopen piepen als een vadsige aap.....
Gang is alles!!
Sorry mannen,
Maar moet hier nu eindelijk toch even op reageren.Ik zit hier nu de laatste 2 jaar dagelijks bijna op het forum en lees met heel veel plezier de bijdrages van casran,ts-biker....
Omdat mijn kennis van de fiets en het fietsen beperkt is post ik dus ook zo goed als niets maar toch zie ik mijzelf als een forumlid. (een stil dus ).
Dus niet iedereen die hier iets probeert te verkopen, ook al heeft hij geen x aantal postings is daarom iemand die hier toevallig eens langs komt.
Gr
Maar moet hier nu eindelijk toch even op reageren.Ik zit hier nu de laatste 2 jaar dagelijks bijna op het forum en lees met heel veel plezier de bijdrages van casran,ts-biker....
Omdat mijn kennis van de fiets en het fietsen beperkt is post ik dus ook zo goed als niets maar toch zie ik mijzelf als een forumlid. (een stil dus ).
Dus niet iedereen die hier iets probeert te verkopen, ook al heeft hij geen x aantal postings is daarom iemand die hier toevallig eens langs komt.
Gr
- daniel1975
- Forum-lid HC
Hahaha, moet wel beetje om je lachen hoor Rosaatje. Zelf brul je ook af en toe vergelijkbare opmerkingen . (maar ik snap je punt wel hoor)
Less is bore
- daniel1975
- Forum-lid HC
Quoten: Origineel geplaatst door big rosa op 24 Januari 2007
En jaja ik heb die clown gezien!
En toch happen, das dan wel weer schattig
En nu mijn excuus voor het gezwets, On Topic maar weer!!
En jaja ik heb die clown gezien!
En toch happen, das dan wel weer schattig
En nu mijn excuus voor het gezwets, On Topic maar weer!!
Less is bore
Quoten: Origineel geplaatst door Bloem op 14 December 2006
Bijna nieuwe Fox F100RL!. Gekocht voorjaar 2006! Slechst 1000km mee gereden. Overkompleet.
Vaste prijs 350e
Is de vork eigenlijk al verkocht ?
Vaste prijs 350e
Is de vork eigenlijk al verkocht ?