Flanders
- amclassic-fan
- Forum-lid HC
- Berichten: 24317
- Lid geworden op: 23 jun 2004 17:56
- Locatie: Leende
Als die bagage op 't achterwiel komt dan moet die voortrein niet te licht worden ivm de stabiliteit. Een alu - of zelfs stalen - voorvork met gebogen vorkpoten geeft dan al voldoende comfort samen met bredere bandjes (dacht aan 25).
Ik heb eens geinformeerd bij flanders, en een 105 of beter monteren ze er niet op. Miss toch maar een sora, al ga ik niet te snel beslissen.
Quote: Origineel geplaatst door konig op 14 December 2006
Ik heb eens geinformeerd bij flanders, en een 105 of beter monteren ze er niet op. Miss toch maar een sora, al ga ik niet te snel beslissen.
waarom niet? klant is toch koning dacht ik...
Ik heb eens geinformeerd bij flanders, en een 105 of beter monteren ze er niet op. Miss toch maar een sora, al ga ik niet te snel beslissen.
waarom niet? klant is toch koning dacht ik...
moest je dan toch een mindere groep nemen dan opteer ik voor de xenon of mirage, zelf heb ik opmijn vorige fiets (Flanders SR1, die te koop is trouwens), een xenon gehad, en heb er met ketting en tandwielen meer dan 5000km mee gereden, kwa remmen en schakelen doet deze groep wat hij moet doen zonder meer. eens de versnellingen goed afgesteld staan heb je er geen kijken naar. Sora van shimano lijkt me inderdaad minderwaardig.
gtz
gtz
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>