Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid
ik denk er over een setje fast forward F6R (Clincher) Carbon Wielset met DT240 Naaf.
tot nu toe bij futurum 999.95
tot nu toe bij futurum 999.95
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
na een valpartij vamiddag een nieuwe helm helm nodig,
mijn oog is gevallen op de 2009 S-WORKS Helm van specialized.
ik ben al even aan het zoekken het is zoizo al een sport om een online shop te vinden die deze helm heeft.
ik kom op dit moment niet verder dan 179 euro,s. pedaleur
bij een aantal shops in de uk zijn ze helaas allemaal al weg;( ;(
ik ben al even aan het zoekken het is zoizo al een sport om een online shop te vinden die deze helm heeft.
niet zeuren maar trappen
schamperd schreef:na een valpartij vamiddag een nieuwe helm helm nodig,
Had specialized geen garantie als de helm beschadigd raakte dan je dan gratis een nieuwe kreeg?Ik dacht hier ooit zoiets gelezen te hebben
- geertjan5
- Forum-lid
Als dat zo zou zijn had ik al een Specialized helm! En ik denk dat meerderen dat wel zouden hebben. En dan zou ook een mooi kostenplaatje worden voor Specialized.
Wie vecht kan verliezen, wie niet vecht heeft al verloren.
enrique1 schreef:schamperd schreef:na een valpartij vamiddag een nieuwe helm helm nodig,
Had specialized geen garantie als de helm beschadigd raakte dan je dan gratis een nieuwe kreeg?Ik dacht hier ooit zoiets gelezen te hebben
bij giro krijg je een nieuwe voor de helft dacht ik. heb-had een giro. maar die zit niet zo lekker. nu aan het twijfelen tussen de spezialist en de volt 2010.
overgens nog steeds niet verger gekomen dan de 179 bij de pedaleur
niet zeuren maar trappen
Of het goedkoop is weet ik niet, aangezien je voor de rest geen prijs geeft. Maar bij Featherbikes verkopen ze zowel Nokon als Campa.
-
- Forum-lid
:s de prijs op futurum is aan gepast naar 1168.95 denk er nu over om dura ace wielen te kopen bij Hopmans voor 990.- weet iemand iets anders?
Redbull Pro Team 4000, Dura-Ace, Reynolds, PRO, Selle Italia
-
- Forum-lid
Weet iemand of er op dit moment al of in December de Ultegra 2009 groepen worden aangeboden ivm de nieuwe 2010 groepen? MAW gebeurd dit elk jaar?
-
- Forum-lid HC
Chorus 11sp bij http://www.merlincycles.co.uk/ euro 873,54. Iemand een goedkoper adres gevonden?
What makes the boat go faster?