Doe eens mee: Waar laagst geprijsd?
-
- Forum-lid HC
andromeda schreef:Uitverkocht
Ohhh, stom zie het nu ook!!!
Soms is het beter het verleden te laten voor wat het was!
Ben voor mijn nieuwe frame opzoek naar een Force groep. Goedkoopste wat ik heb kunnen vinden is €675,- bij Hopmans maar vroeg mij af waar ik eventueel verder nog kan kijken.
Bij sommige Duitse aanbieders zie ik zelfs prijzen van €1100,- langs komen.
Al vast bedankt.
Bij sommige Duitse aanbieders zie ik zelfs prijzen van €1100,- langs komen.
Al vast bedankt.
Bedankt voor de tip. Ik wilde de Force groep al bij Bike components kopen. Maar daar kost Force (dubbel) €720,-
Denk overigens niet dat je Force veel goedkoper zult vinden.
Kun je bij Hopmans gewoon telefonisch of via mail bestellen trouwens? Heb het een beetje liggen zoeken op het forum. De ene zegt van niet en de ander zegt van wel.
Kun je bij Hopmans gewoon telefonisch of via mail bestellen trouwens? Heb het een beetje liggen zoeken op het forum. De ene zegt van niet en de ander zegt van wel.
Stefan schreef:Bedankt voor de tip. Ik wilde de Force groep al bij Bike components kopen. Maar daar kost Force (dubbel) 720,-
Ben veel aan het rondkijken geweest maar denk dat ik het ook maar opgeef en binnenkort maar eens een belletje naar Hopmans waag.
- Lcsmet
- Forum-lid HC
galileo schreef:Catlike Whisper
Waar is deze helm het goedkoopst?
De bedoeling is dat jij eerst ergens een door jou gevonden "laagtse prijs" doorgeeft.
Dan is het de sport om de andere forumleden een lagere prijs te doen vinden
Bij Van Eyck in Aalst 129,95 Euro => Van Eyck Aalst
I know myself like no one else
Nothing to defend
Nothing to defend
Stefan schreef:Bedankt voor de tip. Ik wilde de Force groep al bij Bike components kopen. Maar daar kost Force (dubbel) 720,-
Sram Force !2008!
Heb hier nog een 2008 groep gevonden voor 550,- maar neem aan dat je daar niet naar op zoek bent (ik niet in ieder geval)
galileo schreef:Catlike Whisper
Waar is deze helm het goedkoopst?
http://www.sportxl.nl/index.php?item=fi ... 32&lang=NL
119