Voor alle discussies en vragen over racefietsen in het algemeen. Geen koopadviezen!

BMC steetfire SSX

sharkman
Forum-lid

sharkman 06 dec 2006 08:47

Canyon, Stevens, Cube, Red bull, Scott en eigenlijk alle grotere merken die complete fietsen aanbieden hebben minimaal één of meerdere modellen met een goede prijs kwaliteit verhouding in hun pakket zitten (keuzen zat).
Een cr1 valt hier overigens niet onder aangezien het frame om een goede lichte afmontage vraagt en je in verhouding teveel betaald voor een versie met een 105 groep (verhouding zoek).
Nogmaals die SSX ziet er goed uit en iedereen moet kopen waar hij/zijn zin in heeft, ik heb enkel wat gezegd over de priijs/kwalteits verhouding een dat is niet het sterkste punt van de BMC

svendc
Forum-lid

svendc 07 dec 2006 01:55

toch bedankt voor jullie eerlijke mening, maar als ik heel wat fietsen vergelijk is er wel altijd iets blijkbaar, bmc kader kan dan wat aan de dure kant zijn, kvind de afmontage met easton vista wielen wel sterke punt.

gtz
Svendc
live to ride ride for speed<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>

swind
Forum-lid

swind 07 dec 2006 17:02

Ik heb ook gekozen voor de BMC streetfire SSX, ik kan de fiets begin februari ophalen. Ik wist dat het niet de lichtste of goedkoopste fiets is.
Je hebt van de iets hogere prijs maar een keer last en dat is als je de pinpas door de pinautomaat van de fietsenmaker haalt, daarna heb je een fiets waar je vele jaren plezier van hebt.
Als ie gaar is kom ik terug

svendc
Forum-lid

svendc 07 dec 2006 17:54

Quoten: Origineel geplaatst door swind op 07 December 2006

Ik heb ook gekozen voor de BMC streetfire SSX, ik kan de fiets begin februari ophalen. Ik wist dat het niet de lichtste of goedkoopste fiets is. Je hebt van de iets hogere prijs maar een keer last en dat is als je de pinpas door de pinautomaat van de fietsenmaker haalt, daarna heb je een fiets waar je vele jaren plezier van hebt.

hoi swind leuk dat je ook voor de SSX gekowen hebt.
begin februari? nog effe wachten dan toen ik hem deze maandag bestelde zeiden ze een week ongeveer wachten bij Van Eyck Aalst. Neem dus aan dat ik nog wat trainingskilometers met men flanders zal moeten afhaspelen.
by the way heb er een compact op besteld met 36, 50 voorbladen.
zit nog beetje verveeld, of dat wing stuur wel echt makkelijk rijdt.

groetjes svendc
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
cycling is: pure and clean velocity.<br>
<br>
<br>

swind
Forum-lid

swind 09 dec 2006 11:19

Ik kon de fiets wel eerder krijgen, maar ik vond 1 februari vroeg genoeg. In de winter zal ik toch met mijn oude fiets rijden. Ik heb er ook een compact op laten zetten, alleen dan 34-50.
Voor welke kleur heb jij gekozen?
Als ie gaar is kom ik terug

svendc
Forum-lid

svendc 11 dec 2006 12:05

Quoten: Origineel geplaatst door swind op 09 December 2006

Ik kon de fiets wel eerder krijgen, maar ik vond 1 februari vroeg genoeg. In de winter zal ik toch met mijn oude fiets rijden. Ik heb er ook een compact op laten zetten, alleen dan 34-50.
Voor welke kleur heb jij gekozen?

wel dat blauw vind ik heel mooi, maar heb voor rood gekozen omdat men uitrusting CSC en andere koerskledij in rood met zwart is, net zoals men fiets.
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>
<br>