Hoi snelle-fiets-mannen en vrouwen,
Vraagje.....
Ik heb via ebay een profile carbon stryke opzet tijdrit/ triathlon stuurtje overgenomen. Ik had in de specs gelezen over het multi-fit systeem waardoor het op sturen van 26mm tot 31,8mm gebouwd kon worden.
Mijn stuur is een 3T oversized (31,8) in het midden en loopt snel taps af naar smaller.
Het profile stuur heeft stuurklemmen van 31,8 (ofzo) en ik snap niet zo goed wat er 'multi-fit' aan is. Kan iemand mij uitleggen hoe het multi-fit systeem hoort te werken? Ik heb nu stukken binnenband om mijn stuur gedraaid en de klemmen daar weer overheen. Is verre van ideaal en volgens mij niet de bedoeling.
Help?.... iemand....
Jos
profile carbon stryke vraagje
-
- Forum-lid
- Contact
*deleted*
(maar ik woon wèl op la Palma!)
Heb je er geen shims bijgekregen?Op deze manier maak je er namelijk een 26mm diameter van.Bij m'n oude profile opzetstuur waren deze namelijk wel bijgeleverd.
Race: Giant TCR en Giant Propel
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
Gravel: Giant Revolt
ATB: Giant XTC
TT: Giant Trinity
-
- Forum-lid
- Contact
Hoi Wezep
Heb jij nog van die shims die je niet gebruikt? Ik heb ze er niet bijgekregen! Als je uit Wezep komt.... ik kom uit Zwolle en kan ze zo komen ophalen!
Jos
Heb jij nog van die shims die je niet gebruikt? Ik heb ze er niet bijgekregen! Als je uit Wezep komt.... ik kom uit Zwolle en kan ze zo komen ophalen!
Jos
*deleted*