Alles over vakanties op én met de fiets

Shimano Fiets Challenge 2007?

fonsmoors
Forum-lid

fonsmoors 09 mei 2007 23:10

Heb in mijn leven wel aan een paar honderd van dat soort proeven deelgenomen. Bijna nooit maakte ik een opmerking.Bevoorrading onder weg nam ik bijna nooit omdat dat tijd verlies betekende. Vulde mijn zakken voor dat ik vertrok.Maar wat zaterdag hier aan de hand was, neen dat was mis. Meer dan 20 euro voor in groep te vertrekken voor een ritje met de mtb...En dan beloftes NIET nakomen. Ik ga hier niet opnieuw opnoemen wat er allemaal te kort kwam.Dat Fiets en Chimano hier zijn naam aan leent jammer. Ik hoop dat ze mijn 22,5 euro terug storten.Hier alvast mijn rekening nummer 777-5987284-35Nu iets anders waarmee ik verveeld zit.Voel me een beetje ambassadeur voor de mountainbikesport.Gedurende twee jaar fiets ik geen cyclo's meer op de weg. Enkel nog mtb toeritten,marathons en ook wedstrijden.Het wereldje van de mtb bevalt me geweldig.Daarom doe ik er ook heel wat voor.Van al de mtb ritten die ik doe maak ik een film die ik na montage ook op het net plaats waar dat dit dan voor heel lang blijft staan. Duizende keren wordt er naar gekeken en ook afgehaald van het net.Tijdens het filmen zorg ik er ook voor dat hun partners extra in de kijker komen door merk namen van de partners ook goed in beeld te nemen. Zodra ik mijn 22,5 euro terug krijg wil ik de filmen op het net plaatsen gedurende één volledig jaar. En zijn ze ook gratis in een behoorlijke resolutie af te halen van het net.
Voor het filmen en monteren en op het net zetten wil ik geen vergoeding.
Maar mijn 22,5 euro inschijving wel.
Dan pas plaats ik de film op het net.
Alhoewel ik weet dat er heel vele gb data verkeer aan te pas kan komen.
Die betaal ik zelf wel. (gaat wel om honderden euro's)
Het gaat me dus zeker niet om die 22,5 euro.
film 1 - Voor de startfilm 2 - Start en onderwegfilm 3 - Helmcamera beelden onderweg
film 4 - Na afloop en podium en optreden dansgroep.Fons Moors3700 Tongeren BEhttp://www.fonsmtb.be/
De ketting van mijn MTB staat glibberig
http://www.fonsmtb.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

soffatti
Forum-lid

soffatti 09 mei 2007 23:27

Quote: Origineel geplaatst door roger op 09 Mei 2007
Hallo,Weet niemand waar de foto's te bekijken zijn die gemaakt zijn in het tweede gedeelte van de klim op Camerig (voorbij het restaurantje links) stond een fotograaf in de bocht.

Hier staan wat foto's die je na kan bestellen:
http://www.interimsport.nl/fietschallen ... .php?id=49

Iets wat ik heeeel erg irritant vind tijdens het bekijken van die foto's is het mega kleine formaat. Vooral bij de foto's die gemaakt zijn van de start van de 150km cyclo. Daar kun je je zelf zo goed als niet terug vinden.
En ik kan mezelf niet terug vinden op de foto's die zijn gemaakt bij de finish.
Staan alle foto's al online of komt er nog wat?

bandit
Forum-lid

bandit 09 mei 2007 23:48

Ik hoop dat jij je geld terugkrijgt, want ik ben wel benieuwd naar die filmpjes!
Bekijk mijn site: Zitvlees.nl!

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 mei 2007 13:00

Van Fiets.nl:
Beste Shimano-Fiets Challenge deelnemer, Zoals geschreven op de sites van de Shimano-FietsChallenge, Fiets en Shimano Benelux zijn er relatief veel klachten binnengekomen met betrekking tot bepaalde organisatorische aspecten van de Shimano-FietsChallenge. Deze klachten zijn door ons onderzocht en geevalueerd en wij vinden met name de klachten die betrekking hebben op de verzorging onderweg volledig terecht en de klachten over de uitpijling van de route deels. Andere klachten zijn naar onze mening ook te wijten aan het onvoldoende lezen van de beschikbare informatie of veroorzaakt door verwachtingen gewekt naar aanleiding van vorige edities van de Shimano-FietsChallenge. Echter, zoals aangegeven is er een nieuwe organisatie die bepaalde zaken van de vorige organisatie wel en andere niet heeft overgenomen. Wij zijn echter wel van mening dat door de kinderziektes die er nu eenmaal zijn bij het opzetten van een bijna geheel nieuwe tocht de prijs/kwaliteitsverhouding niet voldoende gewaarborgd was en daarom heeft de organisatie in samenwerking met de sponsors Fiets en Shimano het volgende besloten:
-        alle deelnemers krijgen, zoals reeds toegezegd, een diploma thuisgestuurd -        alle betalende deelnemers krijgen een EAS voedingspakket (zie onder) thuisgestuurd t.w.v. ruim € 16,= -        voor de 2008 editie van de Shimano-Fiets Challenge krijgen de deelnemers van dit jaar een korting van € 7,50
Less is bore

dikke
Forum-lid

dikke 10 mei 2007 14:21

Lijkt mij een mooi gebaar, men erkent de fouten en beloofd beterschap. De vele reacties heeft men zich toch aangetrokken, waardoor ik het gevoel krijg serieus genomen te worden en dat waardeer ik. Onder het motto "volgend jaar beter" zullen wij dan wederom van de partij zijn.
Fiets en shimano bedankt voor dit gebaar.
Sportieve groet,
Thom

Al is je fiets nog zo duur, trappen moet je nog steeds zelf....

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 mei 2007 14:22

Quote: Origineel geplaatst door Dikke op 10 Mei 2007
Lijkt mij een mooi gebaar, men erkent de fouten en beloofd beterschap. De vele reacties heeft men zich toch aangetrokken, waardoor ik het gevoel krijg serieus genomen te worden en dat waardeer ik. Onder het motto "volgend jaar beter" zullen wij dan wederom van de partij zijn. Fiets en shimano bedankt voor dit gebaar.Sportieve groet,Thom

Ik kan het niet veel duidelijker omschrijven!
Netjes gedaan Fiets.
Less is bore

andre
Forum-lid

andre 10 mei 2007 15:01

Dit is heel mooi, fouten kunnen gemaakt worden. Maar erken het en leer ervan.
Mooi geregeld en volgend jaar ben ik van de partij om van de verbeteringen te kunnen genieten!

hansvl
Forum-lid

hansvl 10 mei 2007 15:28

Inderdaad een net gebaar. Als er dan ook nog iets minder asfalt in de MTB route zit, ben ik weer van de partij volgend jaar.

mtb-biker
Forum-lid

mtb-biker 10 mei 2007 18:22

Idd. Als men dit nakomt een zeer net gebaar. Denk dat het volgend jaar geweldig georganiseerd zal zijn ook om de sponsoren niet in diskredit te brengen. 
Denk als ze van te voren route&hoogte profielen maken en duidelijk aangeven waar men welke verzorging kan verwachten (en dit ook netjes nakomt) het volgend jaar prima in orde komt !
1 tip nog: wel graag een grote brede verzorgings-strook zodat je snel in de ankers kunt, een snelle refill kunt doen, en weer op pad kunt. Niet 1 smal tafeltje met 100 wachtenden voor je waardoor je onnodig tijd verliest.
Fons, ik hoop dat je je filmpjes nu dan toch on-line plaatst..

fonsmoors
Forum-lid

fonsmoors 10 mei 2007 20:52

Quoten: Origineel geplaatst door MTB-biker op 10 Mei 2007

Idd. Als men dit nakomt een zeer net gebaar. Denk dat het volgend jaar geweldig georganiseerd zal zijn ook om de sponsoren niet in diskredit te brengen. 
Denk als ze van te voren route&hoogte profielen maken en duidelijk aangeven waar men welke verzorging kan verwachten (en dit ook netjes nakomt) het volgend jaar prima in orde komt !
1 tip nog: wel graag een grote brede verzorgings-strook zodat je snel in de ankers kunt, een snelle refill kunt doen, en weer op pad kunt. Niet 1 smal tafeltje met 100 wachtenden voor je waardoor je onnodig tijd verliest.
Fons, ik hoop dat je je filmpjes nu dan toch on-line plaatst..

Geloven ze nu werkelijk dat ze met een energiereepje de verpestte tocht van veel deelnemers kunnen kunnen vergoeden? Het lijkt wel zo.
Mij niet hoor.
Dit las ik net in nl.fiets nieuwsgroep:
Ze moeten verdorie iets fatsoenlijk organiseren voor dat geld. Ze doen net of ze dit voor de eerste keer doen. Zo moeilijk kan dat toch niet zijn na al die jaren 'ervaring'.
En dat is ook mijn mening.
De ketting van mijn MTB staat glibberig
http://www.fonsmtb.be/" onclick="window.open(this.href);return false;

daniel1975
Forum-lid HC

Gebruikersavatar daniel1975 10 mei 2007 21:19

Voor sommigens is het nooit genoeg . Een voedingspakketje wat altijd wel te gebruiken is en een korting voor 2008 in combinatie met excuses vind ik een prima gebaar.
Less is bore

Plaats reactie