dualcontrol duimverstellers
-
- Forum-lid
Ik ben op zoek naar xtr dualcontrol duimverstellers (volgens mij zijn die van de lagere dualcontrolgroepen hetzelfde) Bij de lbs zeiden ze dat ze niet meer te bestellen zijn van de 'oude' xtr, en van de nieuwe xtr pas over twee maanden leverbaar (wel verbeterd ergonomisch design!) Wie heeft ze nog liggen en wil er vanaf. Of tips waar ik ze wel kan halen?
die dus:
die dus:
Koga Miyata Ultegra ksyrium SL<br>
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr
-
- Forum-lid
zo da's lekker snel! Had ik niet op durven hopen. Ik wil ze heel graag hebben, volgens mij zit er geen verschil in lx en xtr qua duimverstellers. Kun je mij even een mail sturen voor verder contact?
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr
-
- Forum-lid HC
Ik had begrepen dat je die duimverstellers er niet meer op terug kon zetten indien ze gedemonteerd zijn. Dus wat kijk daar eerst eens naar
-
- Forum-lid
oooh?
Ik heb per mail contact gehad met lancev7, en hij gaat ze opsturen. Ik laat nog wel even weten hoe ik dat dan ga fixen.
Het ziet er voor mij gewoon uit als een gaatje waar een schroefje in moet, m4 of m5, zo op het eerste gezicht.
Ik heb per mail contact gehad met lancev7, en hij gaat ze opsturen. Ik laat nog wel even weten hoe ik dat dan ga fixen.
Het ziet er voor mij gewoon uit als een gaatje waar een schroefje in moet, m4 of m5, zo op het eerste gezicht.
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr
zoals het bij mij gegaan is.. zijn ze er gewoon afgeschroeft en dan wordt er een 'afdekplaatje' opgeschroeft... ik heb ze zelf nog eens terug geplaatst zonder enige moeite... ik heb de 'verstellers' incl. schroefjes opgestuurd..
@steven: ik heb ze vandaag op de post gedaan dus je zult ze morgen ontvangen.
@steven: ik heb ze vandaag op de post gedaan dus je zult ze morgen ontvangen.
-
- Forum-lid
Wat een pech! Ik heb vandaag die hendeltjes gekregen, blijkt dat toch LX verschilt van XTR. Ik krijg ze er niet op, het zijn echt andere hendeltjes. Ik ga wel een keer naar echte mountainbikewinkel, misschien dat zij me verder kunnen helpen. In ieder geval bedankt voor het opsturen!
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr
-
- Forum-lid
Ik heb ze via mountainbike.nl op dezelfde manier gevraagd, morgen krijg ik ze binnen, hopen dat ze nu wel goed zijn. En tevens te koop: lx-duimhendeltjes
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr
-
- Forum-lid
Ik heb ze! Ze zijn dus niet van kunststof, maar van aluminium.
Het is een heel gepruts om ze te monteren, met hele kleine moertjes, dus vandaar misschien het verhaal dat je ze er beter niet af kan halen?
Ik ben in ieder geval geholpen!
Het is een heel gepruts om ze te monteren, met hele kleine moertjes, dus vandaar misschien het verhaal dat je ze er beter niet af kan halen?
Ik ben in ieder geval geholpen!
Nishiki xc team disc xtr
Nishiki xc team disc xtr