Gebruik jij een helm?
Hoi,
En voor de modegevoeligen onder ons kwam ik vanmiddag dit tegen:
[img=http://www.gadgetgarden.nl/beeld/yakkay ... ear_01.jpg]
Zouden ze die ook hebben met een Zorro hoed
Ik houd het toch maar bij mijn Bell Sweep.
Mvg, Zorro
En voor de modegevoeligen onder ons kwam ik vanmiddag dit tegen:
[img=http://www.gadgetgarden.nl/beeld/yakkay ... ear_01.jpg]
Zouden ze die ook hebben met een Zorro hoed
Ik houd het toch maar bij mijn Bell Sweep.
Mvg, Zorro
We thought that we had the answers
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
It was the questions we had wrong
U2-11 O'Clock Tick Tock
Misschien al een keer gezegd maar dan nog maar een keer: Het valt mij op dat voornamelijk oude heren zonder helm fietsen.
Hier in brabant kom ik regelmatig "toergroepen" tegen waar menigeen zonder helm fietst.
Ik denk dan altijd: "wat als..."
Maar goed dat moet ieder voor zich weten, ik draag altijd een helm.
"Mooi" voorbeeld: Afgelopen zondag komen mijn vrouw en ik terug van een lekker rondje Belgie; vlak bij huis nog even en stukje slechte weg over en.... pats bij mijn vrouw breek in een keer de bout van de zadelpen af met als gevolg een flinke schuiver op de straat.
Resultaat: broek, shirt en veel ledematen geschaafd/kapot, maar hoofd heel dankzij helm.
Nu geloofde ik al niet zo in uitspraken als: "Ik val nooit" of "Ik draag geen helm op mijn bekende rondje".
Ik merkte zondag maar weer eens dat een ongeluk inderdaad in een klein hoekje kan zitten. Had ook kunnen gebeurenin de afdaling van een col of zo.
Hier in brabant kom ik regelmatig "toergroepen" tegen waar menigeen zonder helm fietst.
Ik denk dan altijd: "wat als..."
Maar goed dat moet ieder voor zich weten, ik draag altijd een helm.
"Mooi" voorbeeld: Afgelopen zondag komen mijn vrouw en ik terug van een lekker rondje Belgie; vlak bij huis nog even en stukje slechte weg over en.... pats bij mijn vrouw breek in een keer de bout van de zadelpen af met als gevolg een flinke schuiver op de straat.
Resultaat: broek, shirt en veel ledematen geschaafd/kapot, maar hoofd heel dankzij helm.
Nu geloofde ik al niet zo in uitspraken als: "Ik val nooit" of "Ik draag geen helm op mijn bekende rondje".
Ik merkte zondag maar weer eens dat een ongeluk inderdaad in een klein hoekje kan zitten. Had ook kunnen gebeurenin de afdaling van een col of zo.
Zit niet te wachten op weer iemand met een mening.
kool486 schreef:DMM, wanneer valt volgens jou maatstaven iemand onder de noemer oude heer??
Tja Frank Zappa zei altijd: "Never trust anyone over thirty", maar dat is ook maar een mening.
In mijn geval van de toergroepen schat ik deze heren toch zo ergens achterin de veertig of boven de vijftig.
Zit niet te wachten op weer iemand met een mening.