Merida
ivo1 schreef:ik ben van plan om er een nieuw zadel op te zetten... maar ik zit te twijfelen tussen een witte of een zwarte. dus is de vraag:
Wat zouden jullie doen???
Zwarte nemen. Witte is leuk maar word toch steeds minder wit.
Voor de rest mooie Merida:D
hier maar weer een update van mijn merida: dura ace shifters.. ultegra 10 speed casette(word dura, maar geld was op) en ultegra ketting. Nattuurlijk ook nieuw stuurlintje. nieuw zadeltje komt er ook aan, als het geld weer binnen stroomt:P.
[img=http://img504.imageshack.us/img504/4669/img0689ty0.jpg]
[img=http://img504.imageshack.us/img504/4669/img0689ty0.jpg]
patrickvb schreef:Heeft er iemand ervaring met de 904 of 905 van Merida?
Overweeg de aankoop van een fiets uit deze prijsklasse en bij Van Eyck in Aalst zijn deze te bekijken. Prijsstelling lijkt mee te vallen. 904 met 105 afmontage, 905 met ultegra. Wielen voor alletwee shimano 550 (denk ik).
Op het web nog niet veel info gevonden over deze fietsen. (met uitzonderng van de merida-site natuurlijk)
Ik heb een Merida Road 904, ik heb hem een aantal weken en ben zeer te vreden.
Leuke prijs voor een geweldige tweedehands ook nog..
Flexje
Hartstikke mooie fiets hoor en veel veilige kilometers toegewenst! Ja sorry alleen dat zadel.
Vormgeving en esthetische benadering! Het staat gewoon niet mooi! Te grof te breed! Volgens mij ben je een jonge vent, dus het mag er flitsender uitzien.
Vormgeving en esthetische benadering! Het staat gewoon niet mooi! Te grof te breed! Volgens mij ben je een jonge vent, dus het mag er flitsender uitzien.
Vandaag mijn nieuwe mavic wielen binnen gekregen.
Zelf vind ik het een stuk beter staan dan de oude wielen. maar vinden jullie dat ook? en die spacers boven op het stuur gaan er nog af.
nieuwe velgen
Zelf vind ik het een stuk beter staan dan de oude wielen. maar vinden jullie dat ook? en die spacers boven op het stuur gaan er nog af.
nieuwe velgen
prachtig fietje hoor! (bijna:P) net zo mooi als mijn merida;). echt een schitterende fiets om mee te beginnen. en de niewe wielen staan idd mooier dan je vorige wielen. gewoon beetje bij beetje upgraden en dan word je fiets steed mooier.
ga zo door!
ga zo door!