Merida
-
- Forum-lid
dat is de blauwe jah mooie fiets! wielen staan er goed onder
tarmac expert sram force
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
venge pro race sram force 22
BMC TE02 xt/xtr
Weet iemand welk type onderstaande fiets is? Eventueel een jaar?
Er zou Ultegra op liggen.
En misschien een domme vraag, maar is dit een vrouwen model? Ik weet dat Merida typische vrouwen modellen heeft, of lijkt het maar owv de slooping?
Er zou Ultegra op liggen.
En misschien een domme vraag, maar is dit een vrouwen model? Ik weet dat Merida typische vrouwen modellen heeft, of lijkt het maar owv de slooping?
kan het zelfs hier weg lezen dat het een merida road lite 901 is. maar ik kan het fout hebben. ik denk dat het deze (klik hier) fiets is.
Ja dat dacht ik ook, maar die 901 heeft geen Ultegra dacht ik, zou het dan geen 905 zijn?
Als ik de kleurstelling bekijk van deze lijkt hij er wel op - maar dan antraciet en rood ?
Maar is het een vrouwen model? En hoeveel zouden jullie nog betalen voor dit fietsje?
edit -- op mijn foto zie ik wel geen shifters aan de remmen ... :/
Als ik de kleurstelling bekijk van deze lijkt hij er wel op - maar dan antraciet en rood ?
Maar is het een vrouwen model? En hoeveel zouden jullie nog betalen voor dit fietsje?
edit -- op mijn foto zie ik wel geen shifters aan de remmen ... :/
volgens mij is het geen 905 in de 905 zitten andere velgen/wielen ook de shifters lijken mij geen ultegra die zijn meer zilver. heb je niet toevallig een andere foto van de andere kant?
edit: en nu ben ik er helaal uit op marktplaats stond de zelfde bike
ik pm je de link even volgens mij mag ik dat hier zo niet plaatsen
edit: en nu ben ik er helaal uit op marktplaats stond de zelfde bike
ik pm je de link even volgens mij mag ik dat hier zo niet plaatsen
kon voor een mooi een mooie prijs nieuwe wielen krijgen, mocht ze een rit gebruiken en ze bevielen me heel wat beter dan mijn aksiums dus heb ze maar overgenomen. Ik vind de wielen mooi in de fiets staan alleen jammer dat het rood op de wielen niet blauw is. Ik was toch geld aan het uitgeven dus ook maar een kortere stuurpen genomen, ik vond altijd dat het stuur te ver weg stond nu 100mm ipv 120mm er op
[img=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-D4CMALRY.jpg]
[img=http://www.mijnalbum.nl/GroteFoto-D4CMALRY.jpg]