AX Lightness Endurance
Na de aankoop verleden week van m'n carbon wielen moet ik een ander doel in m'n leven hebben. Volgend projectje aan m'n fiets is een ander zadel. Normaal zou het Xentis stuur nu volgen, maar de productie moet nog opgestart worden als ik mij niet vergis. Zou willen gaan voor een full carbon zadel ter vervanging van m'n Fizik Aliante carbon zadel. Het AX Lightness zadel, type Endurance, spreekt me wel aan. Met zijn 85gr en zijn mooie vormgeving een kanshebber om op m'n fiets te mogen plaatsnemen. Zijn er hier onder de forumgebruikers die ervaring hebben met dit zadel. Ook voor en nadelen zijn van harte welkom. Als ik het goed voor heb heeft onze vriend TS-Biker dit op zijn bike staan. Dus laat maar komen mannen.
Nil volentibus arduum (Niets is moeilijk voor hen die willen)
"meldt"
Ik rij nu een paar seizoenen op een AX Endurance. Heerlijk zadel, als je er naar kijkt voor het eerst kruipen een aantal zaken direct op aan mijn lichaam, maar wat een comfortabel zadel (voor mij dan)!
Wat zal ik er verder over vertellen. Hij blijft heel en ik gebruik het icm met een ax zadelpen gestoken in een Scott CR1.
Toppertje dus als hij je past, want een zadel blijft persoonlijk.
Ik rij nu een paar seizoenen op een AX Endurance. Heerlijk zadel, als je er naar kijkt voor het eerst kruipen een aantal zaken direct op aan mijn lichaam, maar wat een comfortabel zadel (voor mij dan)!
Wat zal ik er verder over vertellen. Hij blijft heel en ik gebruik het icm met een ax zadelpen gestoken in een Scott CR1.
Toppertje dus als hij je past, want een zadel blijft persoonlijk.