Voor alle discussies en vragen over mountainbiken in het algemeen.

thompson rozar + vraag vork

mtb_jonas
Forum-lid

mtb_jonas 11 nov 2006 13:10

hallo ,
ik ben nieuw hier en nog maar een goed half jaar bezig met biken.ik ben een beetje gebonden aan thompson , en tot nu toe ben ik er redelijk tevreden van , alleen jammer dat er geen hidrolische schijfremmen op zitten (msk later) , ik twijfel nog steeds tussen deze rozar of de proteam , de rozar vind ik mooier , maar de proteam is goed koper en ik heb nog iets waar ik over twijfel , die vork is een tora 302 , ik zelf weeg iets meer dan 60kg , ik ken er niet veel van dus zou ik jullie mening hier over weten voor ik koop
btw : ik zou de lx met achterversnelling xt nemen (1199€) en later de carbon onderdelen er voor kopen
Afbeelding
SPECIFICATIES             RAZOR       Groep Shimano Prijs      SHIMANO DEORE 27v. - achterversn. LX 999.00 €     SHIMANO LX 27v. - achterversn.XT  1199.00 €      SHIMANO XT 27v..00 €  1399      RAZOR "ZOOM" SHIMANO DEORE 27v. - achterversn. LX  1085.00 €

FRAME :  ALU 7005 KLEUR :  blauw-graniet/zilver-blauw/zwart-zilver/graniet-zwart/zwart-wit MAAT :  17"-19"-21"-23" VORK :  VEREND ROCKSHOX "TORA 302 + Remote Lock-Out" REMMEN :  V-BRAKES SHIMANO GROEP VELGEN :  RITCHEY GIRDER XC (enkel op DEORE) SPAKEN :  INOX ZILVER BANDEN :  RITCHEY "RACING RALPH" STUURCENTER :  RITCHEY "COMP" - RAZOR "ZOOM" = Carbon Zoom STUURPEN :  RITCHEY "COMP" - RAZOR "ZOOM" = Carbon Zoom ZADELPEN :  RITCHEY "COMP" - RAZOR "ZOOM" = Carbon Zoom ZADEL :  SAN MARCO "PNZA L" PEDALEN :  CLICK SHIMANO PD-M505 WIELEN :  SHIMANO M505 (enkel op LX en XT)
link hier http://www.thompson.be/nederlands/fietsen/razor.asp
alvast bedankt
mvg jonas

Plaats reactie